dinsdag 28 april 2020

Blog-Candy



Dit is een vastgezet bericht. Voor mijn nieuwste kaartjes even naar beneden scrollen.

Hallo allemaal
Ik ga cadeautjes weg geven!
Waarom??
Zomaar.....omdat het kan, omdat we allemaal wel wat vrolijkheid kunnen gebruiken en omdat ik er zin in heb!

Wat kun je winnen?

En als je wint krijg je niet alleen een stansje maar doe ik ook nog wat verrassingen bij de envelop in.

Wat moet je doen?
* Stuur mij voor 27 april (Koningsdag) een zelfgemaakte kaart. Als je mijn adres niet hebt mail me dan even (bulthuisannen50@gmail.com) en ik zorg ervoor dat je mijn adresgegevens krijgt.
* Geef in je kaart aan welke stans je zou willen winnen.
* Als je een kaart stuurt zet dan even een reactie onder dit bericht zodat ik kan zien of je kaart binnen is.
* Deel eventueel het plaatje hierboven op je eigen blog.
* En als je nog geen volger bent van mijn blog zou ik het erg leuk vinden als je dat zou worden.

Meedoen kan tot en met 27 april (Koningsdag). Ik maak op 1 mei de prijswinnaars bekend.


29 opmerkingen:

  1. Hallo Henriet,

    Wat een leuke blog Candy!
    Volgen doe ik je al heel lang.
    Ik heb je al een mail gestuurd en zet je Candy in mijn sidebar.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaag bracht de postbode jouw mooie kaart. Prachtig en inderdaad in mijn kleurtjes!
      Bedankt!
      Groetjes van Henriët

      Verwijderen
  2. Wat een leuk idee Henriët, ik stuur je een kaartje,
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Henriët, het kaartje is vandaag met de post meegegaan, eindelijk er kwam van alles tussen. 🙈
      Groetjes Anita

      Verwijderen
    2. Vandaag werd je mooie, vrolijke kaart hier bezorgd.
      Bedankt!
      Groetjes van Henriët

      Verwijderen
  3. Super leuk idee Henriët, ik doe niet mee heb ze allebei al maar wel leuk.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, Henriët!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! En altijd leuk meerdere mensen blij te maken.
    De zonnebrillen en zo heb ik al. En een kaartje komt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk deze blog candy Henriët..wat lief van je om dit te doen ...en ik stuur je een mooi kaartje...zeker om je op te fleuren in deze nare tijd met al die beperkingen...en mocht ik winnen ..laat ik me verrassen door je...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je prachtige kaart werd vandaag door de postbode bezorgd. Bedankt!
      Groetjes van Henriët

      Verwijderen
  7. Wat leuk!
    Zomaar, omdat het kan, heb ik een mooie kaart naar je opgestuurd.
    Lief van je!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kaart is vandaag bezorgd. Erg mooi!
      Bedankt!
      Groetjes van Henriët

      Verwijderen
  8. Wat leuk idee een blog - candy.
    Zo maar.
    Ik heb je blog pas gevonden via jou.
    Je kaartje is onderweg.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je leuke kaart is vandaag bezorgd!
      Bedankt!
      Groetjes van Henriët

      Verwijderen
  9. Mocht ik to de gelukkige horen dan kies ik de graag de cupcake.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Henriët, natuurlijk vind ik het leuk om je een kaart te sturen voor de gezelligheid. Ik heb je een mail gestuurd :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je prachtige mooie kaart Miranda. Deze krijgt een ere-plaatje!
      Groetjes van Henriët

      Verwijderen
  11. Super leuk Henriët! Jij krijgt gezellige kaartjes, wij kunnen wat moois winnen en we hebben gelijk weer een heel goed excuus om de hobbykamer onveilig te maken! Win-win-win, haha! Ik doe mee, stuur je nog een mail voor je adres. Fijn Paasweekend! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn kaart is onderweg! Leuk idee, Henriët!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gisteren werd je mooie kaart hier bezorgd Jantine. Hij staat gezellig bij de andere kaarten in de vensterbank. Bedankt!
      Groetjes van Henriët

      Verwijderen
  13. Je kaartje is onderweg naar jou hoor, ik denk dat die morgen komt. Dank je wel voor de leuke Candy, ik laat mij graagverrassen met de cupcake. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouw mooie kaartje werd hier zaterdag al bezorgd. Hij staat dus al gezellig op de vensterbank. Bedankt!
      Groetjes van Henriët

      Verwijderen
    2. Gelukkig!, ik dacht kijk even, zo jammer als ze niet aankomen.

      Verwijderen
  14. Wat een leuk idee zeg! Ik doe graag mee voor het setje met de slippers en zonnebril.
    De kaart is af en gaat morgen op de post.
    Groetjes Marinda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kaart was er vandaag! Wat een leukerd.
      Bedankt!
      Groetjes van Henriët

      Verwijderen
  15. Wat een leuk idee Henriët! Natuurlijk gaan we jou ook gezellig een kaartje toesturen, we hebben je net gemaild voor je adres. We wachten het af! Daarna komt het kaartje snel jou kant op!

    Lieve groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jullie kaartjes is vandaag bezorgd. Zo leuk!!
      Bedankt!
      Groetjes van Henriët

      Verwijderen
  16. Ben benieuwd of mij kaart er al is Henriët? Dinsdag op de post gedaan...met voorkeur nr. 1 maar lees nog niet dat je 'm hebt ontvangen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zag je actie pas al, maar ik gun de mallen een ander, omdat ik ze beiden al heb. Vind je het leuk als ik je met je verjaardag een kaart stuur? Zo ja, wil je dan je datum en adres naar lisanneskaarten@gmail.com mailen?

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen