woensdag 29 april 2020

Laten we contact houden!

Op het blog van Marianne Design loopt momenteel een wedstrijd met als titel: Laten we contact houden.
Het is de bedoeling dat je een kaart maakt met een tekstmal (welke dat zijn kun je zien op het blog van MD). Ik koos voor de CR1316 'een opkikker voor jou' en maakte de volgende kaart:


Het is een opkikkerkaart geworden voor de bridgepartner van mijn man. 2 weken geleden heeft hij een tia gehad. Hij is wel weer thuis en moet daar verder revalideren.

Ik laat deze kaart ook meedoen bij Knutsels en Kadootjes. Daar willen ze deze keer 'Old Stuff' op je kaart zien. Oude spullen dus. Zowel de kikker als de tekst heb ik al een hele poos. De tekst bijna nog nooit gebruikt omdat het embossen nooit erg goed lukte. Maar bewerkt met inkt doet hij het ook erg goed!

Gebruikte materialen:
COL1352: kikker
CR1487: cadeauzakken bij Marleen
CR1316: een opkikker voor jou
PK9149 Pretty Papers Bloc Do what you love
CR146: Doodle square

Tot morgen! Dan ben ik er weer met een kerstkaart.

9 opmerkingen:

  1. Toffe opkikkerkaart! Leuk dat de kikker uit de postzak komt piepen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuk opkikker kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee dit opkikkerkaartje .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke opkikkerkaart heb je zo gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart als opkikkertje..mooi om die oude spulletjes te zien... Bedankt dat je mee doet met onze challenge. Groetjes, Ingrid K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is zo leuk met de kikker en postzak.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ook zo'n tekst embossing die het niet goed doet!!
    Ik ga het straks meteen eens proberen, met inkt, zou zo leuk zijn als het goed gaat.
    Wat een lieve kaart.
    De kikker die uit een grote zak met post springt, heel erg leuk, zeker als opkikker kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke opkikkerkaart!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen