donderdag 24 oktober 2024

52 weeks to Christmas week 43

En vandaag weer een postzegelkaartje, net als vorige week. Alleen mocht vandaag het leuke hert van MD eens een keer poseren:


Het is een CAS kaartje deze keer maar ik vond dat er verder niks meer bij hoefde. Het hert staat nu mooi in het middelpunt en de tekst paste er nog mooi bij.
Deze kaart doet natuurlijk weer mee als wekelijkse kaart bij 52 weeks to Christmas.

Ik had jullie bij mijn vorige kerstkaart foto's van Vlieland beloofd. Wat hebben we daar genoten. Dit was onze eerste keer op Vlieland maar zeker niet de laatste keer. Wat is het daar mooi. Ik heb een collage gemaakt van een aantal foto's anders werd het wel een heel lange post.

We hebben gefietst, gewandeld, met de Vliehors Expres mee geweest, hebben heerlijk gegeten, genoten in ons appartement en natuurlijk geocaches gezocht. 4 mooie dagen om op terug te kijken.

Eigenlijk begint voor mij vandaag de herfstvakantie maar morgenmiddag moet ik nog naar school voor 2 gesprekken. Maar daarna dus vakantie.  Die staat in het teken van opruimen, schoonmaken en verhuizen met Gerben en Paulien. Ze hebben de sleutel van hun (huur)huis in Groningen gekregen en er moet nog genoeg gebeuren voor ze er in kunnen. Tussendoor moet er thuis ook schoongemaakt en opgeruimd worden en moet ik mijn koffer pakken. De reis naar Canada komt steeds dichterbij.

6 opmerkingen:

  1. Het hertje staat mooi in de spotlicht op deze leuke kaart. Mooie fotocollage van jullie Vlieland reisje,
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig kaartje, en mooie foto"s fijn dat jullie zo genoten hebben..
    Veel succes met je werk vakantie!!
    En fijn je weer te zien met een wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Henriët,
    Wat een mooie kerstkaart weer. Heel erg leuk gedaan hoor. Prachtig. Wat heerlijk, naar Vlieland. Succes met het klussen. En veel plezier met de koffer in pakken hihi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart Henriët.
    Succes met alles.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met het mooie hert, heb je gemaakt. Wat mooi, naar Vlieland geweest...Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje in al zijn eenvoud! En wat een mooie foto's van Vlieland! Altijd heerlijk op de eilanden! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen