donderdag 10 oktober 2024

52 weeks to Christmas week 41

Deze keer laat ik jullie het resultaat van mijn Facebook-live van dinsdagavond bij Pronty zien.


In de kerstcollectie zit een tekenstencil (470.806.072) waarmee je een leuke envelop kunt maken. Je trekt het stencil om op dp van 30x30 cm en knipt hem uit. Daarna kun je de voorkant naar hartenlust versieren. Ik heb aquarelpapier van 10x15 centimeter bewerkt met inkt en stempels maar je kunt de envelop natuurlijk ook heel goed versieren met stansjes.


Op de achterkant plakte ik een postzegel die ook bij de Christmas collectie zit. Dit is nu de sluitzegel van de envelop geworden.
Ik ga 4 van deze enveloppen maken en met kerst krijgen onze zoons en schoondochters een staatslot voor de oudejaarstrekking cadeau in deze envelopjes. Gezellig toch?

Ik link deze envelop ook bij 52 weeks to Christmas als mijn wekelijkse inzending.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met envelop mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je gemaakt met de verschillende stencils en inkt, en de mooi bijpassende cadeau envelop.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart met envelop Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kerstkaart met envelop weer Henriët. Prachtig gedaan. Heel leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je weer mooi gemaakt en de envelop is ook erg leuk.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen