maandag 17 april 2023

Moo-chas gracias

Op internet zag ik die nieuwe stempels van Craft Emotions voorbij komen. De funny animals vond ik zo leuk! Jullie zagen zondag al een kaart met de giraffe en vandaag laat ik een kaart zien met de Schotse hooglander (past mooi bij de foto's van zondag):


Ik maakte een achtergrondje met 3 kleuren distress inkt. Daarop maakte ik met donkergroene inkt en een mask van DDBD een splash. Met een andere mask van DDBD en een babydoekje maakte ik de lichte rondjes en met een derde mask en distress inkt de pijlen. De Schotse hooglander kleurde ik in met mijn potloden van de Action. Best goed gelukt al zeg ik het zelf. 
Deze kaart stuur ik naar de meneer van de marktkraam in Hoogezand waar ik meestal mijn knutselspullen koop. Hij bestelde deze stempels speciaal voor mij en stuurt mij komende week de slakjes van MD nog op naar mijn huisadres. Dat is toch wel een bedankje waard!

Ik link deze kaart bij het blog Kleuren met potloden. De eerste keer dat ik daar meedoe. Hopelijk is het genoeg dat alleen de Schotse hooglander met potloden is gekleurd.

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart van de hooglander. Leuke bedank kaart voor de marktkoopman van de hobbykraam. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoe je de achtergrond gemaakt hebt, wat een leuk plaatje ingekleurd, zeer zeker een heel leuk bedankje voor de marktkoopman. Gezellig dat je meedoet met onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je schotse hooglander heeft een mooie harige vacht want dat is best moeilijk! Prachtige kaart heb je gemaakt, iemand die zo zijn best doet zal je kaart enorm waarderen Henriët, tof van je!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie achtergrond Henriët.
    Mooi hoe je de Schotse hooglanders hebt ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je de Schotse Hooglander mooi ingekleurd, ook je kaart met giraffe ziet er super uit. Het zijn 2 hele mooie kaarten geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw leuke kaart mooi ingekleurd, ook de vorige kaart met de giraffe 🦒 is top.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, ook deze is erg leuk! En attent van je om die meneer een kaartje te doen. Hij is ook attent, wie goed doet, goed ontmoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn zulke leuke stempels, ik ben ook fan🥰.
    Ik vind dit (net als de giraffe) ook een hele leuke kaart.
    Mooie achtergrond heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, zo'n gave kaart! Heerlijk, die tong in zijn neus, hahaha.
    Je hebt de hooglander mooi ingekleurd, maar de achtergrond heb je ook heel mooi gemaakt, het is een heel mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb de stempels ook gekocht maar ze liggen te wachten. Jouw kaartje is top! Net als die met de giraffe. Die ga ik morgen in de dierentuin bekijken.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel toffe kaart met die mooi ingekleurde hooglander en leuke achtergrond. Wat leuk om deze kaart naar de meneer van de hobbykraam te sturen. Hij zal het vast waarderen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een gaaf kaartje met de superleuke hooglander wat een mooie achtergrond heb je erbij gemaakt.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben je lekker bezig met die stempels!! Leuk zo op een mixed media kaartje. En leuk om die meneer te bedanken met een kaartje. Fijn dat je nog zo'n adresje hebt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hahaha wat een leukerd en dan die tong....een flinke lik, super.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart met die grappige stempel, mooie achtergrond ook. Bedankt om mee te doen bij ‘kleuren met potloden’.
    Groetjes, Annie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Henriette wat een vrolijke en gave kaart heb je gemaakt

    Bedankt voor het meedoen bij
    kleurenmetpotloden.blogspot.com DT Member
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen