vrijdag 7 april 2023

Bloemen groetjes

Mijn goede, vrije vrijdag begon zoals meestal redelijk vroeg. En nadat ik de boodschappen had gedaan en de wasmachine draaide mocht ik van mezelf even zitten om een kaartje te maken.
Ik ging aan de slag met de sketch van Freshly Made Sketches:


In mijn kast liggen nog blokken van de Action waar nog bijna niks uit is. Dus pakte ik vandaag willekeurig een blok en zocht daar 4 papiertjes uit. Deze verwerkte ik tot de sketch. Daarop een groot hart, een beer met bloemen en een toepasselijke tekst.

Vanavond zitten we voor de buis voor een uitwedstrijd van Donar. Ze spelen in Hasselt waar wij begin maart op vakantie waren. We duimen voor een overwinning!

19 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met deze dp papiertjes! Geniet van de wedstrijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattig kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi, ik zag de sketch ook voorbij komen en vind m ook zo leuk. jouw kaartje is erg mooi met deze papiertjes en dat beertje met de bloemetjes er bij.... heel lief.
    groetjes en fijne paasdagen.
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liefelijk in die lichtblauwe kleurtjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief en in heel mooie kleurtjes Henriët! Mijn dag begon niet zo vroeg lekker vrij en weinig gedaan, hihi
    Fijne paasdagen en mooie wedstrijd vanavond!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie kaart met papiertjes in een lief kleurtje blauw. De beer staat er perfect op en steekt mooi af met zijn bruine vacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje met mooi papier!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief deze beer met een grote boeket bloemen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel toffe kaart met de sketch en het papier, de beer komt er mooi op uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met de mooie papiertjes, en de beer Henriët
    Een leuke sketch heb je gebruikt.
    Fijne spannende avond gewenst.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met deze leuke schets. Mooie kleuren. Leuk om het hart zo te gebruiken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met de lieve beer op! Het hart blijft leuk om op een kaartje te verwerken... Slim dat je lekker vroeg was vandaag, hier was het ontzettend druk in de winkels in de loop van de dag... Ik ging vanmiddag even naar de supermarkt, maar allemaal rijen voor de kassa's... Morgen zal het nog wel drukker zijn net voor de Paasdagen... Gezellige avond samen voor de buis!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk, de veel te grote bloemen die deze lieve beer vast heeft!
    Ik vind dit een heel leuk leuke.
    En? Gewonnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje met het leuke dp en schattige beertjes leuk verwerkt in de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk kaartje is het met de mooie sketch. Ik zag dat je alweer wat liet zien, dus ik ga even over naar vandaag...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful mix of patterns and love the heart behind the sweet flower holding bear! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh this is so cute! That little bear and it's daisies is so sweet! Love the blue! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen