zondag 16 april 2023

Giraffe in de lift

vandaag een kaartje dat ik maakte voor de Lift Challenge. Het is de bedoeling dat je met een mask een vorm maakt en daarop stempelt.


Voor de mask stanste ik een cirkel en legde deze op mijn papier. De cirkel maakte ik geel met 2 kleuren distress inkt. Daarop stempelde ik een randje gras en 2 takjes. Ik heb niet heel veel stempels die voor deze techniek geschikt zijn dus het stempelwerk is misschien wat magertjes. Daarna stempelde ik 1 van mijn nieuwe funny animals van Craft Emotions en kleurde deze in met distress inkt. Uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Het woord hoera 3x uit kraft getsanst en op elkaar geplakt en deze rechtsonder op de kaart. Dit gemat op kraft en op een witte kaart geplakt. Manlief vond de kaart te kaal.......

Vandaag hebben we bijna 30 kilometer gefietst vanaf Hooghalen, via het Hijkerveld en Assen weer terug naar Hooghalen. het was een cacherondje. We hebben genoten van de mooie natuur en de Schotse Hooglanders die we onderweg tegenkwamen.





De laatste foto is een beetje een zoekplaatje. Deze koe had jeuk en is zich op een hele bijzondere manier aan het krabben.

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke zonnige kaart. Het werd hie4 steeds mooier het weer. Je laat ons mooie foto’s zien. Fijn dat jullie genoten hebben. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, zo leuk die giraffekop! Leuk zo voor de cirkel en in al dat zonnige geel.
    Gaaf hè, die Schorse Hooglanders, de laatste foto heb ik even moeten vergroten hoe dat nou zat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met een mooie achtergrond en een super leuke stempel .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh... hahaha..... ik ga je vast eens vragen om wat afdrukjes van deze giraffe! Helemaal te gek! Voor Jeroen maak ik altijd een verjaardagskaart met een giraffe. Ik heb hem net klaar, want Jeroen is overmorgen jarig...Dus wie weet volgend jaar want hij is echt super!
    En je kaart ermee dus ook!
    Mooie foto's van jullie tegenliggers ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Schotse Hooglander is net zo'n Funny Animals als de giraffe op je kaart, haha wat leuk zeg. En wat heerlijk dat jullie zo lekker gefietst hebben. Zo fijn dat het weer iedere keer weer wat beter is hè? Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke uitwerking van de opdracht, gaaf kaartje Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is super leuk, zo gaaf die giraff op je mooie mask! Ik vind de liftchallenge een beetje ingewikkeld maar jij hebt er een prachtige draai aangegeven Henriët! Hele leuke fiets puzzeltocht weer met prachtige runderen en die laatste foto is hylarisch! Nog even doorbijten dan heb je ook vakantie een hele lange, hihi is je erg gegund hoor
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Henriët,
    Wat een super leuke kaart. Echt te leuk gewoon.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel gave kaart met die geinige stempel! En wat een mooie foto's, die laatste is wel heel apart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Henriet!
    En leuke foto's heb je onderweg gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een leuke stempel!!!
    Ik vind giraffen altijd zulke leuke dieren, maar deze is vooral, euh, inderdaad, héél funny 🥰.
    Ik vind het wel erg mooi en helemaal af, deze kaart, maar ik snap ook dat je man het te kaal vind.
    Bedankt voor je uitleg over de laatste foto..... ik zat ernaar te kijken en dacht alleen maar "HUH???", maar nu zie ik het, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow ik vind je kaart geweldig voor de lift challenge ik heb ook niet veel stempels die zich ervoor lenen maar dit is een goed idee wat een gave giraf heb je gebruikt
    mooie foto's heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart met de cirkel en die superleuke giraffe! Dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge, Henriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige dieren allemaal op je blog. Zowel op je foto's als op de kaart. Ik word er helemaal vrolijk van. En manlief snapt er niets van, je kaartje is perfect zo, niets meer aan doen! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love your happy giraffe and the clean and simple style! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goed dat ik nog even langswip. Ik dacht dat ik al een reactie had achter gelaten, maar dat was dus niet zo ;-) Wat een super vrolijke uitwerking. Hartstikke leuk. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen