maandag 3 april 2023

Meneer Mol

Het was al weer even geleden dat meneer Mol zich op mijn blog had laten zien maar hier is hij dan weer:


Ik pakte er zaterdagochtend 1 van mijn kant en klare achtergrondjes bij (zo leuk al jullie reacties op mijn achtergrondjes. De een lijkt het een prima idee, een ander maakt altijd een hele serie diertjes op voorraad en maakt daar een achtergrondje bij een een ander maakt meteen liever de hele kaart in 1 keer klaar). Meneer Mol komt boven de grond tussen het hoge gras. Hij maakt een praatje met een libelle en in het gras kruipt een duizendpoot. Het doet me zo een beetje denken aan Moffel en Piertje van Schooltv van jaren geleden. Dat het feest is zien we aan de slingers. Die vind ik altijd handig als er voor mijn gevoel te veel ruimte over is aan de bovenkant. De stempel is van Carlijn Design.

Ik laat deze kaart meedoen bij Crafty Animals. Zag dit blog bij iemand staan en ben gaan volgen. En ik link ook bij Critter Crazy Challenges. Hier vragen ze ook dieren. Bijna al mijn kaartjes kunnen hier meedoen 😉.

Gistermiddag weer een mooie overwinning gezien van Donar. Waar ze woensdag nog nipt verloren werd er nu met 3 punten verschil gewonnen. Het was een mooie wedstrijd. Pas 15 april spelen ze weer thuis. Nog even wachten dus voor we weer heen mogen.

19 opmerkingen:

  1. Hey Henriët,
    Wat leuk gedaan weer. Heel mooi om te zien hoe de mol praat met de libelle. Zo leuk. Mooie achtergrond ook. Ik maak ook vaker eerst diertjes op voorraad en ga daarna verder met de achtergrond maar hé, iedereen doet het anders. haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke kaart met de mol en libelle
    groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart heb je gemaakt heel mooi met de mol die komt kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de mol wat komt ie weer even vrolijk boven de grond kijken, leuke vorm heb je gebruikt
    ik maak meestal een kaart door alles eerst bij elkaar te zoeken, naar een idee wat ik in mijn hoofd heb of ik zoek eerst een sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een leuke kaart gemaakt met de achtergrond en het molletje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart met meneer Mol en de slingers maken het compleet. Ik begin altijd met een plaatje en daar zoek ik dan papier bij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe kaart met het lieve molletje!! En ja leuk om te horen al die verschillende werkwijzes.
    Jij maakt juist de achtergrondjes en ik juist de diertjes.
    Ik daag mezelf ook soms gewoon uit met het gebruiken van wat er nog op tafel ligt.
    Als we maar lekker bezig zijn toch??
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met de mooie achtergrond. De mol is erg leuk op de kaarten. Er is nog een challenge blog met dieren Deze https://2craftycrittercrazies.blogspot.com/ ….. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha en ik ben met van de fases, zo maak ik de ene keer een kaart meteen af, de andere keer maak ik van een bepaald model wel 3 of 4x de basis, enz.
    Ik zeg altijd, geen doen waar jij je prettig bij voelt.
    Heel leuk weer, deze kaart en dat van de slingers herken ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leukerd weer, ik heb geen diertjes stansjes, ben zelf meer van de stempels en de inkten.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Meneer mol komt er weer prachtig op uit !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart. Maak elke keer kaarten in fases. Ene keer eerste de achtergrond en kijk dan wat erbij past. Andere keer begin ik met het diertje. Je neemt me wel terug in de tijd met moffel en piertje. Keek dat vroeger op school. Was de namen vergeten, maar toen ik het las kwam het allemaal weer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaart! Het achtergrondje past ook goed bij het molletje.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijnheer Mol voelt natuurlijk dat het zonnetje schijnt, vandaar dat hij tevoorschijn komt hihi. Een leuke kaart weer Henriët.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geweldige kaart. Zeer mooi.
    Very nice card.
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat meneer Mol weer even boven de grond komt, want dan zien wij zijn vrolijke snuit weer. Je hebt er een heel leuke kaart mee gemaakt. Ik ben ook erg blij met de lampjesslinger.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk weer! Het molletje blijft een leukerd en niet zo'n gepruts om hem in elkaar te zetten, dan gaat het vlotter om de kaart af te maken. Morgen heb ik ook nog eens een diertje van MD!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja dat molletje is erg leuk! En wat de achtergronden betreft. Je maakt ze redelijk neutraal. Ik maak ook wel eens een wat achtergronden, maar echt sporadisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a wonderful mole? Fabulous grass and a beautiful and very creative card. I would have loved to have had a translation to be able to know how you did this card though. Thank you so much for joining us in our challenge at Critter Crazy Challenge this week. Good Luck and I’m looking forward to seeing you again in our next challenge.
    Faith A DT

    BeantwoordenVerwijderen