maandag 29 augustus 2022

Mixed Media Maandag voor de Liftchallenge

Bij de Liftchallenge is het de bedoeling dat je zelf een gestreepte achtergrond maakt voor je kaart. Dat mag met inkt, potloden, stiften, verf enz. Ik ging aan de slag met mijn Twinmarkers:


Op een oplegvel maakte ik strepen met 4 kleuren Twinmarkers en een liniaal. De donkerste strepen maakte ik steeds met de dikke kant van de markers. Met een postzegelstans maakte ik de hoek bovenaan de kaart. Hierop kwam de walrus van Craft Emotions. De tekst stempelde ik op een gespreept stukje dat ik van de onderkant had gesneden, draaide het een kwartslag en kleurde hem in met de lichtste blauw die ik heb gebruikt. Nog een paar blauwe sequins er bij en het geheel kon op een blauwe basiskaart.

Ik laat deze kaart ook meedoen bij Creaties Suzan op Facebook. Daar willen ze graag een zomer/strandkaart zien.

Vanmiddag ga ik naar Assen voor een onderzoek bij Lifelines. Dat is een breed gezondheidsonderzoek in Noord-Nederland. Vandaag wordt mijn bloeddruk gemeten, maken ze een hartfilmpje, kijken ze naar lengte en gewicht (oeps....... 😏) en doen ze een geheugenonderzoek. Over 3 weken wordt bloedgeprikt en moet ik 24 uur urine verzamelen.

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Henriet....je hebt de strepen heel mooi gemaakt.
    Goed idee om het schuine stuk met de postzegel stans te maken!
    Succes met het onderzoek,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is het zo geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk is je kaart! Je hebt mooie strakke lijntjes gemaakt (strakker dan die van mij, maar die zie je pas over 2 weken ofzo). Leuk met al het blauw en de walrus.
    Succes met het onderzoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kleuren streepjes passen helemaal bij het thema strand.
    Leuk om de punt te maken met de postzegelstans, zo heeft het een feestelijke rand.
    Dat koppie van de walrus is leuk🥰.
    Succes met de onderzoeken, is dat "zomaar" ern check of heb ik wat gemist?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de streepjes en leuke stempel mooie strakke streepjes zijn het geworden
    leuk de postzegelstans
    succes met het onderzoek
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met deze leuke stoere zeerob. Succes met het onderzoek... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Echt mooi zo met die strepen. Mooi gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk deze lift! De walrus met zijn grote slagtanden is enig! Mooie strakke streepjes ook. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Henriët.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart met walrus en streepjes.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is gaaf! Leuk en zomers.
    Zo'n soort onderzoek is hier ook geweest, heeft Peter aan meegedaan. Uiteindelijk was zijn conditie zo goed als iemand van 42 en hij was toen 55. Leuke opsteker. Ben benieuwd naar je gezondheid..altijd handig ook, zo'n check up

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke kaart heb je met de uitdaging van de lift-challenge gemaakt. Heel leuk. Succes met het onderzoek.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke frisse lift heb je gemaakt Henriet! De blauwe streepjes passen mooi bij het zwemmende zeehondje. Dankjewel voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart met de walrus Henriët.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Hentiët,
    Eindelijk tijd voor een blogrondje...
    Leuke kaarten zie ik hier...
    Ben je woensdag het kleurenkaartenteam vergeten?
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik dacht toch echt dat ik al op je kaartje gereageerd had maar misschien ben ik in je spam terecht gekomen.. Ik vind het in ieder geval echt een leukerd met de blauwe strepen en het vrolijke zeehondje. Lekker zomers! Dankjewel voor je bijdrage aan deze liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou de walrus lijkt het wel naar zijn zin te hebben. ;-) Leuke lift en mooi gecombineerd. Fijn dat je er weer bij bent Henriët!

    BeantwoordenVerwijderen