donderdag 25 augustus 2022

Marianne Design Challenge 299 en 52 Weeks to Christmas week 34

Vandaag combineer ik mijn voorbeeldkaart voor het Marianne Design Challenge blog met mijn wekelijkse kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas. Bij Marianne Design willen we deze keer namelijk een slimline-kerstkaart zien:


Ik maakte een slimline kaart met 3 cirkels. In de middelste cirkel de nieuwe kerst-tekst van MD en aan weerzijden de goede, oude sneeuwman.

Gebruikte materialen:
LR0773: fijne kerst
PB7053: Pretty papers Bloc Berry Christmas
COL1413: sneeuwpop

De afgelopen weken hebben jullie misschien wel gemerkt dat ik iets minder actief was met bloggen dan normaal. Dat komt omdat ik met manlief en jongste zoon in Ierland vakantie aan het vieren was.
We vertrokken 6 augustus met het vliegtuig vanaf Schiphol naar Cork. Op Schiphol geen problemen gehad. Binnen een uur waren we vanuit de trein al voorbij de security waar we vervolgens 3 uur moesten wachten tot ons vliegtuig vertrok. De eerste 3 nachten logeerden we in een B&B in Clonakilty, daarna 2 nachten in een hotel in Dublin, vervolgens 3 nachten in een B&B in Westport, 3 nachten in Lisdoonvarna en tenslotte nog 3 nachten in Killarney.
We hebben maar 1 dag regen gehad en voor de rest prachtig weer. Voor Ierland echt uniek weer. Steeds rond de 26/27 graden en dat zijn ze daar niet gewend. En wat is Ierland mooi! De ene dag was nog mooier dan de andere. We hebben gewandeld, gefietst en auto gereden maar vooral volop genoten. Hieronder een kleine selectie van de vele foto's die ik heb gemaakt.





Vanaf maandag ben ik al weer druk bezig met het inrichten van mijn lokaal op school. Het komende schooljaar werk ik weer 3 dagen (wo/do/vr) in groep 5/6 met mijn oude vertrouwde duo collega. Het gaat vast en zeker een leuker en beter jaar worden dan het vorige schooljaar. Ik heb er weer zin in!

17 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met de sneeuwpopjes erop.
    Dat ziet er een leuke vakantie uit, gelukkig redelijk mooi weer in Ierland gehad.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige slimline kerstkaart gemaakt. Deze sneeuwpoppen passen er erg leuk op. Fijn dat jullie zo"n mooie vakantie hadden. De foto's zien er erg leuk uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart. En leuk dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad. Mooie foto's.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje met die leuke sneeuwmannetjes! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. En wat een mooie foto's en mooie kusten hebben jullie gezien. Ierland staat ook wel op mijn verlanglijstje maar inderdaad het weer houdt ons een beetje tegen. Maar ziet er prachtig uit! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad. Verder heb je een hele mooie slimline kaart gemaakt.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kaartje. En prachtige foto's van jullie vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart en wat een leuke foto's van jullie vakantie
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke slimline kaart, Henriët. En prachtige foto's van Ierland. Bijzonder dat je zulk mooi weer had.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig die foto's van Ierland en ja daar zullen ze ook merken dat het klimaat verandert. Fijn dat jullie zo genoten hebben Henriët. Je kerstkaart is mooi in dat slimline model. Leuk zoals je de sneeuwpopjes verwerkt hebt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha! Ik heb je eigenlijk net een mail gestuurd waarin ik je vragen stel waar ik nu antwoord op heb, hihihi...
    Mooie foto's van jullie vakantie! Leuk dat je zoon ook meeging. Geeft een extra dimensie aan je vakantie, he?
    En geboft met het weer. Lekker hoor, kun je er weer tegen!
    Je kaart is erg leuk en mooi dat het uitkwam met de challenge van MD en kerstdonderdag...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de sneeuwpopjes leuk om ze te spiegelen,
    wat een mooie foto's heb je gemaakt kan zien dat je hebt genoten lekker hoor er even tussenuit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super leuke slimline kaart heb je gemaakt en wat een geweldige vakantie heb je gehad. Ook wens ik je veel succes met het nieuwe schooljaar.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wat heerlijk die vakantie, en wat een mooie foto's, dat zijn mooie herinneringen die jullie gemaakt hebben met z'n drieën. Je kaartje is ook heel gaf, een slimline model daar kan je veel op kwijt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kerstkaartje Henriet!
    Jullie hebben ook een leuke vakantie gehad zo te zien aan de mooie foto's!
    Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog...er zijn heel wat traantjes gevloeid bij het afscheid terug naar Australie!
    Lieve groetjes en tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart Henriët, je hebt een prachtige reis gemaakt,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gave slimline !!!!!
    Mooi reis hebben jullie gemaakt ! En dat mooie weer !!!
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen