donderdag 4 augustus 2022

52 weeks of Christmas week 31

Hoog zomer of niet.....het is donderdag dus tijd voor een kerstkaart bij 52 weeks to Christmas:


Ik zag zo'n soort kaartje langskomen op Facebook en bedacht dat ik de stans van de kerststal ook heb en nog heel weinig heb gebruikt. En dat terwijl ik een echte fan van kerststalletjes ben. Heb ze een poos verzameld. Er liggen er hier zo'n 40 exemplaren op zolder. 
Ik maakte een achtergrond met gele, oranje en blauwe inkt en maakte met oranje ook nog een sterrenhemel. Hierop een tekststempel en de kerststal. Alles gemat op zwart en dit op een witte kaart geplakt. Niet ingewikkeld en dus heel handig als ik in december toch nog in tijdsnood kom.

De partytent boven ons bubbelbad is ondertussen vervangen door een stalen overkapping. Het dak bestaat uit twee delen met panelen die open en dicht kunnen en er zitten 2 zijwanden in die naar beneden kunnen voor de nodige privacy.



23 opmerkingen:

  1. Wat een kleuren pracht heel mooi dit kaartje, mooie overkapping voor je bubbelbad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart met deze kleuren en het leuke stalletje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat is dit mooi met die prachtige achtergrond! Wat een mooie overkapping hebben jullie daar geplaatst! lekker genieten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de zelfgemaakte achtergrond het kerststalletje komt zo heel mooi uit
    wat zal jij lekker zitten zo onder je mooie overkapping
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart..
    En wat een prachtige overkapping voor jullie's bubbelbad...
    Gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een schitterende kaart! Veel plezier in je bubbelbad!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart met een mooie achtergrond.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart met een mooie achtergrond en leuk de kerststal.
    Mooie overkapping voor jullie bubbelbad, ik zou er de hele dag inzitten,het is alweer bloedheet,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kerstkaart met het stalletje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kerstkaart, zelf moet ik er nog niet aan denken om kerstkaarten te maken,
    wat en mooie overkapping!!!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende achtergrond bij je mooie kerstkaart. Zowhee dat ziet er sjiek uit zo, dat wordt heerlijk bubbelen, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, wat vind ik dit mooi.
    Heel mooi, de lucht.
    40 Kerststalletjes 😱, wow!!
    Wat mooi zeg, het dak en de zijkanten boven (en naast😊) jullie bad.
    Lijkt mij een heerlijke plek om te zitten, zowel nu als ook in de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart. Mijn broer verzamelt ook kerststallen, hij maakt er ieder jaar een kerstdorp van met beekjes, putten, noem maar op. Wel apart om dan zoveel kerststallen bij elkaar te zien, haha.
    Wat een chique bubbelplekje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kerstkaart met de achtergrond Henriët. De kleurencombi met de zwarte kerststal komt heel mooi uit op je kaart. Een bubbelbad in de tuin... en dan met die mooie overkapping! Heerlijk ... en nu genieten maar...
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart
    Oh een bubbelbad ik ben niet jaloers hoor hihi geniet er lekker van
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige achtergrond heb je op deze kart gdmazlt. Het is een hele mooie kerstkaart geworden. Jullie hebben een mooie overkapping geplaatst. Kun je maar gdnieten o het bubbelbad. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Chique overkapping Henriët en ook je kerstkaart is een plaatje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Henriet!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, Henriët! Ik hou ook van kerststalletjes. Mijn ouders hadden een verzameling van bijna 600 (!!) exemplaren. Mijn zus en ik hebben een deel verkocht maar er toch nog bijna 200 (!!) gehouden. We exposeren in december. En we zijn lid van de vereniging "Vrienden van de kerstgroep", wist je dat die bestond? (ik hoorde er notabene heeeeeel veel jaren terug voor het eerst over tijdens een show van Brigitte Kaandorp:-D)
    Die overkapping bij het bubbelbad is ook sjiek zeg!
    Gezellig dat je weer mee doet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie kaart met die inkt achtergrond. EN wat leuk dat je kerststalletjes hebt verzameld. De overkapping maakt natuurlijk wel nieuwsgierig, he? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie achtergrond , en mooi die stal. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart, je maakte een prachtige achtergrond en dan het stalletje in het zwart ervoor maakt het af. Prachtig de overkapping over de jacuzzi, lekker van genieten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kerstkaart!! en wat een prachtige overkapping.
    Echt genieten zo.
    En ja bij Ali bestel ik ook niet veel meer. Ik moet er van mijzelf een week over na denken en als ik het dan nog wil dat bestel ik het wel.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen