dinsdag 2 augustus 2022

Happy Birthday

Vandaag een kaart met een tekst in the picture. Dat is namelijk de opdracht bij 2 Sisters on the blog.


De letters stanste ik uit blauw en zwart. De achtergrond is uit het blokje Seabreeze van MD. De vogeltjes en de krab zijn ook van MD.
De happy birthday stans bestelde ik ooit in China. En net als heel veel andere dingen die ik daar kocht liggen ze bijna ongebruikt in mijn ladenkastje. Ik bestel er dus niet meer. Gewoon zonde van het geld. Bestellen jullie nog wel iets bij Ali of is de nieuwigheid er een beetje af?

Ik laat deze kaart ook meedoen bij Carlin's Kaartenparadijs waar deze maand weer alles mag. En bij HobbyVision waar ze een mannenkaart willen zien.

Gistermiddag heb ik een nieuwe lens voor mijn camera gekocht. Ik had momenteel alleen een tele-lens omdat mijn andere lens het niet meer deed. Met die telelens kun je mooie foto's maken maar echt makkelijk is zo'n bakbeest niet. Nu maar flink oefenen met deze nieuwe lens. Jullie zien de resultaten wel voorbij komen.

16 opmerkingen:

  1. Een heel leuke kaart, het lichtblauw combineert mooi met het zwart.
    Ali is niet meer wat het was; stansjes en stempels blijven hier ook wel liggen, niet alleen van Ali, gewoon omdat ik zoveel heb, meest gekregen. Ik probeer ook die spullen te gebruiken.
    Veel plezier met je nieuwe lens, ik ben benieuwd naar de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met de grote stans Henriët.
    Ik heb er nog nooit besteld.
    Succes met je nieuwe lens.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig gedaan, heel tof. Ik bestel nog af en toe bij Ali, ik heb er onlangs nog schud materiaal besteld voor schudkaarten te maken.
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk, leuke challenge.
    Ik hou van dit soort kaarten, met een tekst als blikvanger.
    Ach, eigenlijk vind ik alles leuk, want ik hou ook van leuke digi's, stempelafdrukjes, figuurtjes die je in elkaar moet zetten enz.
    Ik vind bij jou de Birthday, met de zwarte achtergrond/schaduw eromheen mooi uitkomen op deze kaart.
    Ik bestel nog wel bij Ali. Toevallig de laatste paar weken nog gedaan en met de meeste dingen ben ik heel erg blij.
    Maar ik snap wat je bedoeld, het nieuwtje is er wel een beetje af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart. Ik koop er eigenlijk ook niet meer. Het duurt ook zo lang voordat er wat binnenkomt.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een leuke kaart met deze mal gemaakt. Ik heb hem ook net als de kerststans. Gebruik hem ook eigenlijk nooit.
    leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk met die grote tekst en de vogeltjes erbij.
    Ik heb nooit iets besteld bij dat Ali. Voor ongeveer dezelfde prijs en kwaliteit koop je iets bij de Action, en ook bij de webshop van mijn schoondochter wenniesshop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje leuk de grote tekst en de vogeltjes erbij
    alles past zo leuk bij elkaar
    succes met oefen met fotograferen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke zomerse kaart met de meeuwen en de krab. Hihi, je brengt me mooi op een idee, hier ligt ook nog een kaart met deze mal, kan ik die ook mooi mee laten doen. Dit is ook de laatste mal, en een kerstversie die ik bij Ali heb gekocht, ik merk bij mezelf ook dat ik die mallen in de la blijven liggen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een heel leuk kaartje en prachtig gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze "Alles Mag" challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.

    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt met deze stans en de leuke vogeltjes en krab. Ik bestel niet zo vaak meer bij Ali, want de verzendkosten zijn een stuk hoger en het duurt erg lang voordat het binnen komt, maar ik heb al heel veel en gebruik ze graag,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een leuke kaart geworden met deze tekst. Zo gaat het bij mij met de mallen van action... Die blijven bij mij liggen. Fijn dat je een nieuwe lens hebt. Kun je weer volop fotograferen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah leuk! De tekst springt er mooi uit zo. Succes met de nieuwe lens! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuk kaartje.
    en nee nog nooit wat besteld bij Ali.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Henriet,
    leuke kaart met deze stans. Die bestelde ik ook bij Ali en heb hem al regelmatig gebruikt. Ik kijk nog wel eens, maar als je in Nederland goed zoekt, schelt het soms maar een paar euro en je hebt het sneller..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke zomerse kaart met de grote tekst en de leuke zeemeeuwen. Ik koop sws niet zoveel meer, op een gegeven moment werd het meer een verzamelhobby dan een knutselhobby. Er ligt nog zoveel ongebruikt in de kast.
    Nog even genoten van je vorige kaartjes en je mooie foto's, veel plezier met je nieuwe lens.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen