vrijdag 17 april 2020

Zomaar een kaartje.....

Vandaag heb ik kaartjes zitten maken voor mensen die we als school even willen laten weten dat we aan ze denken.
Deze kaart is voor onze schoonmaker. Hij komt nog iedere dag om de wc's te doen, deurklinken schoon te maken en allerlei andere klusjes. Hij is zo blij dat hij iedere dag de deur nog even uit kan! Hij komt meestal aan het eind van de middag als de kinderen die we opvangen weer naar huis zijn. We zien hem dus niet dagelijks maar zien wel dat hij is geweest.  Om hem te bedanken voor zijn inzet deze kaart:


Ik zag het idee van de schildpad met de postzak ergens voorbij komen en heb er mijn eigen draai aan gegeven.
De sketch van Freshly Made Sketches leende zich precies voor dit kaartje.

Vanochtend eindelijk mijn plantjes voor in de de bakken buiten gehaald. Er moet nog wel wat bij maar dat komt nog wel.


Ook meteen een bosje ranonkels voor mezelf meegenomen. Staat meteen zo gezellig op tafel!


Ik wens jullie allemaal een fijn weekend! Geniet van het mooie weer en blijf gezond!

9 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje met de post schildpad Henriët.
    Ziet er weer gezellig uit bij jullie met de schitterende bloemen.
    Geniet er maar van.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig kaartje, de schildpad met al die brieven, hij heeft het er maar druk mee. Dat wordt in het weekend gezellig op het terras zitten tussen de mooie planten. Hier gaan morgen de tuincentra weer open, en denk dat er grote toeloop is, dus ik laat me daar nog niet zien. Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat attent om voor die mijnheer zo'n leuke kaart te maken Henriët. Daar zal hij vast blij mee zijn. Leuk met die postzak erbij..dat is écht slowww-mail hihi. Wat staat dat gezellig die bloemen in je schalen en ook de ranonkels zijn mooi. Lekker hoor wat gezelligheid om je heen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart !
    Je compositie van je bakjes erg origineel !
    En heerlijke bloemen op tafel gaat het weekend helemaal goed maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een lief idee! EN de kaart is meteen een heel leuke! Daar zal hij van opkijken denk ik!
    Het schiet al op met de plantjes.... Ik moet ook nodig wat halen voor bij de voordeur... misschien straks aks ik wakker ben.
    De ranonkels zijn mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk met die schildpad. En gezellig staan die plantjes in de potten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat een leuk kaartje zo`n leuke schildpad een lief gebaar voor deze meneer.
    Ziet er al mooi uit de plantjes staat zo gezellig. Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adorable card! I hope that the turtle gets the mail to the post on time! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. How cute is this little guy! Love his sweet face! Thanks for joining us at FMS this week!

    BeantwoordenVerwijderen