donderdag 23 april 2020

52 weeks to Christmas week 17

Vandaag een late kerstkaart voor het blog van 52 weeks to Christmas. Gisteren was ik van plan een kaart te maken maar het lukte niet. Het was te druk in mijn hoofd met nadenken over het weer open gaan van de basisscholen. Daarover later meer.... Nu eerst mijn kaart:


Papiertjes uitgekozen uit een blok van Marianne Design en de husky (van hetzelfde merk) ook weer eens uit zijn hok gehaald. het is een eenvoudig kaartje geworden maar het was een vluggertje. Na het eten eerst de plantjes in de tuin verzorg en daarna dit kaartje gaan maken en die moest op tijd klaar zijn om nog met voldoende licht een foto te kunnen maken. Dat is gelukt!

Vanochtend op school het plan gemaakt voor de heropening van de school. Bij ons viel het mee....we zijn een kleine school en dus hebben we iets meer mogelijkheden qua ruimte. Het plan was dus snel klaar. Ik deel het hier nog niet omdat er een kleine verrassing in zit. En omdat het plan nog niet bij de ouders is en ik niet het risico wil lopen dat ouders het hier lezen vertel ik jullie later meer.

Morgen nog bereikbaar via mail en telefoon voor vragen over het thuiswerken en dan 1,5 week vakantie. Heerlijk! Al moet ik even flink aan de slag voor mijn opleiding. Ik loop door al het gedoe van de afgelopen tijd een beetje achter. Hopelijk kan ik 9 juni toch afstuderen.

21 opmerkingen:

  1. Je kunt aan het kaartje niet zien dat het nog op de valreep is gemaakt. De ontvanger gaat hier heel blij mee zijn.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt in sneltreinvaart Henriet....niet te zien hoor!
    Het is heel leuk geworden in deze kleurtjes.
    Hopelijk kun je een beetje van je vakantie genieten voordat je er weer tegenaan moet!
    Groetjes en succes de komende tijd,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt. Mijn husky zit ook al lang in zijn hok, je zegt dat zo mooi.
    Spannend allemaal je voorbereidingen op school, ik neem mijn petje er voor af hoor.
    Succes ook met je studie.

    Groetjes.
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, Henriët.
    Heel benieuwd hoe het na de vakantie allemaal zal gaan op scholen en opvang. Een spannende tijd voor iedereen. Succes met de studie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief schattig kerstkaartje heb je gemaakt.
    Spannend allemaal weer, voor dat de scholen weer beperkt open gaan. Succes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gave kaart !
    En spannende tijden om de school weer op te starten !
    Succes !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt even snel een superleuke kaart gemaakt Henriët. Fijn dat jullie nu weer plannen kunnen maken. Succes!
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, wel spannend hoe dat moet worden vormgegeven met het openen van de scholen. Ik heb zelf een “onderwijsverleden” (klinkt heftig 😂) en nog veel vriendinnen voor de klas, die er maar druk mee zijn. Ben benieuwd naar jullie “verrassing”.
    Je kaart is erg leuk geworden met de lieve husky. Heel geslaagd.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor een vluggertje is het een topkaart hoor, hele mooie kleurencombo.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart is het geworden al is het dan een vluggertje. Fijn dat de kinderen binnenkort weer naar school mogen al levert het de nodige problemen op, hoe het dan moet gaan. Mijn man is het thuis zitten ook zat, maar het zal nog wel even duren voor dat de middelbare scholen weer mogen.. Dat afstand van elkaar houden, is erg moeilijk het zit gewoon niet in onze natuur. Ben benieuwd welke verrassing jullie bedacht hebben,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha grappig, zelfde papier gebruikt. Jouw Husky is gaaf, een van de weinige dieren die ik niet heb van MD, geloof ik.
    Oh ja de ijsbeer ook niet.
    Fijn dat het plan snel klaar was! Ben benieuwd hoe het gaat lopen en wat de verrassing is.
    Ik hoop dat je naast studeren ook kunt genieten van de vakantie. Heb je verdiend en ook wel even nodig!
    Mijn kaart heb ik gisteravond op de bus gedaan, dus als het goed is krijg je die morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hoi Henriët, kom bij jou een beetje laat (of eigenlijk heel vroeg op visite).Wat een lieverd van een kaart heb je gemaakt!!
    Succes met alle voorbereidingen voor school en met je studie.
    Maar ook lekker genieten van je vakantie he...
    Fijne dag .
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel lief kaartje en zo`n leuk papier gebruikt, mooie kerstkaart.
    Succes met studeren, en geniet van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart met de Husky...Succes met alle voorbereidingen voor school, ik hoop dat het allemaal gaat lukken. Geniet heerlijk van je vakantie... Bedankt dat je er weer bij bent deze week, groetjes Ingrid 52 WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi kaartje met de schattige husky, mooie combinatie van dp papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, wat een leuke kaart, mooi papier en zo'n lieve Husky ! Veel succes met alle voorbereidingen en je opleiding ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh dat is weer even schakelen. Gelukkig zijn jullie er uit hoe het gaat zijn op school. Succes met afstuderen en hopelijk kun je ondertussen ook nog even van de vakantie genieten!

    O ja, en niet te vergeten: mooie kaart! Ik vind die husky zo'n prachtige snijmal; ik moet hem ook gauw weer eens gebruiken.

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Niet te zien hoor dat het "een last minute" kaart is. Het is een dotje Henriët. Fijn dat jullie je plan snel klaar hadden, ik ben benieuwd hoe je zo de praktijk gaat ervaren en hoe lang dat dit gaat duren?? Succes met alles en gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo gaat het bij mij soms ook..... op het laatste moment moet het nog gebeuren😁.
    Je papier is mooi, dat is de halve kaart al gemaakt, met mooi papier.
    Ik ben héél benieuwd naar jullie plannen en ideeën..... er wordt in deze tijd veel gevraagd van onze creativiteit, maar ik vind het ook wel heel mooi als ik zie wat er allemaal ontstaat.
    Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een leuke, geslaagde kaart
    bedankt voor je deelname deze week,
    grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen