zondag 29 september 2013

Een zeer geslaagd weekend

Zaterdagochtend meldde ik mij om 9 uur bij Caroline om samen naar de beurs in Hardenberg te gaan.
Om 10 uur waren we binnen en kon het grote genieten beginnen. We hebben heel veel ideetjes opgedaan en hebben natuurlijk ook nog het een en ander gekocht:
Na ons bezoek aan de beurs zijn we elders in Hardenberg nog naar de Breigarengigant geweest. Wat een aanbod van breiwol hebben ze daar zeg! En zeker niet duur!

Nadat ik Caroline thuis had gebracht meteen doorgegaan naar Groningen want daar was de open dag van de GasTerraFlames (basketbal). Ik was net op tijd om de wedstrijd te zien die gespeeld werd tegen een Duits team. De Flames hebben gewonnen!

Vandaag om half 10 samen met manlief op de fiets gestapt om een route van 60 kilometer te fietsen en onderweg de nodige geo-caches te zoeken. Wat was het heerlijk weer! Onderweg zat deze lieverd in de berm:

Vanavond na het eten ben ik lekker gaan zitten knutselen. Ik moest natuurlijk wat van mijn nieuwe spulletjes uitproberen. Ik ben super blij met mijn honingraad-embossingfolder. Daar was ik al een poosje naar op zoek. In combinatie met mijn hexagon stansjes kan ik vast leuke dingetjes maken:
En dit is mijn eerste projectje met de embossingfolder.
De strik heb ik gemaakt met een andere aankoop op de beurs: de mini Bowdabra. Een handig ding om mooie strikken te maken.
Deze kaart laat ik meedoen aan de volgende challenges:
Crazy for CAS waar ze hexagons vragen en
Kaartjes inspiratie challenges blog waar deze keer alles mag.

Het is vandaag een lange post geworden, maar dat mag ook wel na zo'n top weekend!

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht! Tof dat de Flames hebben gewonnen, altijd leuk meegenomen :-) Wat een lief egeltje!
    Eeehhhhh ik verjaar 15 april! :-D Wat een prachtige kaart is dit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes heb je gekocht! En wat een prachtig kaartje heb je gemaakt met je nieuwe embossingfolder! Super! Leuk dat je meedoet bij CFC. Die foto van dat egeltje is trouwens ook heel mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henriët

    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met je mooie nieuwe spulletje die je op de beurs hebt gekocht!

    Dank je wel voor je bijdrage aan het KIC Blog!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, zeker een lekker druk weekend. Ja het was mooi weer, en dan toch nog tijd vinden om die leuke hexagon kaart te maken.
    Prachtig gedaan, en mooie kleuren gedaan.
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww wat een gave spullies!!! en aaahhhhh dat egeltje wat een lieffie!!! en je kaartje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat mooi is die embossingmal met hexagons. Leuke dingen heb je gekocht zeg, en gelijk uitgeprobeerd, dat moet. Je hebt een vol en superweekeind gehad zo te lezen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje, dankjewel voor het meedoen bij KIC. Succes.
    Liefs, Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Henriet,
    leuk om te lezen hoor, al je belevenissen! gaaf dat je dan op de beurs eindelijk vindt wat je al zo lang zocht. En je kaart is er meteen heel mooi mee geworden.
    En wat een bofferds zijn we toch met dat prachtige nazomerweer. Jij hebt er ook van genoten.
    Lekker vol weekend heb je gehad. Zijn je ramen al schoon?? ;-)
    Komend weekend heb ik dat, helemaal vol....
    Wel gezellig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan!
    Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hexagonnen lijken wel van stof. Lief motiefjes! Bedankt voor je deelname aan CfC!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige aankopen heb je gedaan Henriet en wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk he! om al die spulletjes te kopen. Mooie kaart heb je gemaakt, prachtig.
    Bedankt voor je deelname bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf kaartje hoor heerlijk he nieuwe spulletjes en dan daar gelijk mee spelen. Leuk dat je meedoet bij Crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaart en strik! handig zo'n strikkenhulpje!

    BeantwoordenVerwijderen