vrijdag 6 september 2013

Na een drukke week.....

.......is het heerlijk knutselen op vrijdagavond.
Na deze week 3 vergaderingen te hebben gehad was ik het vanmiddag om 5 uur wel zat. Lekker weekend!
Gelukkig is manlief weer enigszins op de been en zorgt hij dat er 's avonds gekookt wordt.
Na het eten nog even lekker buiten gezeten maar daarna toch maar naar binnen gegaan om te knutselen.
Mijn mannen zitten voor in de kamer een film te kijken en ik zit aan de grote tafel kaartjes te maken.
Ik ben begonnen met het afmaken van mijn kaartje van woensdagavond:
Voor dit kaartje heb ik de schets van Dutch Card Lover gebruikt. Verder vragen ze om het clean en simpel te houden en overwegend wit.
Ik ben begonnen met een witte, vierkante kaart. Daarop blauw cardstock en daarop weer wit cardstock dat eerst geëmbost is. Met een randpons een hartjesrand geponst en die op blauw papier geplakt. Dit afgewerkt met washi-tape. De tekst is een stukje van de embossingfolder gemat op het blauwe papier. Daarna nog een blauw hartje toegevoegd om het af te maken.

Morgen beginnen mijn broer en ik met het oefenen voor de Nijmeegse 4-daagse. Hij heeft 5 jaar geleden al meegedaan. Voor mij zou het de eerste keer worden volgend jaar. We doen ons best!

7 opmerkingen:

  1. Hoi!
    Kan me helemaal voorstellen dat je er klaar mee was. Wat zit je er weer snel in na de vakantie he? Je kaart si superleuk. Mooi gebruik van de embossingfolder. Ik ben ook niet zo van de knipvellen. Deze was er 1 die ik na jaren en jaren weer eens kocht. Het voordeel vind ik dat je niets overhoudt als je klaar bent met knippen.
    Wat goed dat je oefenen gaat voor de 4-daagse. diep respect!
    Groetjes,
    GerJanne

    p. en oh ja, zo grappig. Bij ons net zo: de mannen voor en ik achter in de kamer aan tafel...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig.....ik was ook net met deze opdracht bezig!
    En mijn man zit ook in de kamer voetbal te kijken terwijl ik hier op mijn knutselkamer zit.....maar dat is ook beneden.
    Nu over je kaart....het is een hele leuke kaart geworden....mooi met dat blauw.
    Veel knutsel plezier nog en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk kaartje, mooie embossing achtergrond!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Henriet, super. En succes met het lopen, super dat je de 4 daagse in Nijmegen gaat lopen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke embossingmal is dat zeg!Erg leuke frisse kaart, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, erg leuke die embossing en deze kleurtjes! Leuk ook dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige CAS kaart hoor Henriët!
    Leuk dat je meedoet bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen