zaterdag 17 september 2022

Proost

Vorige week kreeg ik een verzoekje van een oud collega om 3 kaarten te maken. Een van die kaarten was voor haar vader die 75 jaar wordt:


De achtergrond gemaakt met papiertjes van de Action en alle overige materialen zijn van MD. Natuurlijk kon ook de leeftijd niet ontbreken.

Deze kaart doet mee bij Girlz Creative Crafts waar ze een mannenkaart vragen en bij het 4 Season Challenge blog waar ze ook een mannenkaart willen zien.

Toen ik woensdag op de fiets thuis kwam van mijn werk lag er voor de garagedeur een bos zonnebloemen op de grond. Zonder kaartje, en ik heb geen idee van wie ze komen. Leuk zo'n verrassing maar ik hoop dat ik er toch nog achter kom wie ik mag bedanken.
Dit weekend wordt denk ik een knutselweekend met de vele regen die er verwacht wordt. Absoluut geen straf. Ik vermaak me wel!

13 opmerkingen:

  1. Prachtige mannenkaart Henriët.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een stoere kaart het blijven leuke mallen met de biertjes, leuk hoe je alles hebt gecombineerd
    veel knutselplezier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie stoere mannenkaart.
    Wat een verrassing, zo'n bos zonnebloemen.
    Veel knutselplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke mannenkaart heb je ervan gemaakt Henriët. Leuk dat touw erbij en mooie frisse kleuren. Misschien heb je een geheime bewonderaar...spannend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan brand je van nieuwsgierigheid hè, ik hoop dat je er snel achterkomt van wie je de bos bloemen hebt gekregen of je hebt een stille minnaar, hihi. Mooie mannenkaart met mooie stansen! Fijn knutselweekend Henriët!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf Henriet! Altijd goed voor een mannenkaart. En wat leuk zo'n bos zonnebloemen voor de deur! Ik zou er van genieten met die druilerige dagen. Misschien kom je er nog achter!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart. Die bierstansjes blijven leuk voor een mannenkaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke mannenkaart met deze leuke materialen. Veel knutsel plezier dit weekend. Leuk dat je een bos zonnebloemen voor de deur vond.. Ben benieuwd of je er achter komt van wie.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, dit is echt een Mannenkaart.
    Stoer, maar door de kleurtjes ook lief.
    Bier doet het altijd goed voor de mannen. Gek hè, zou ik niet gauw gebruiken voor een vrouw😊
    Wat leuk, zo'n bos!! Maar ja, ik zou ook wel werken weten wie ze gebracht heeft, ben bij zoiets razend nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stoere mannenkaart heb je gemaakt Henriët. Leuke details en gaaf hoe je het dp hebt verwerkt op de kaart.
    Dank je wel voor het meedoen bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Antje
    DTGCC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie, stoere mannenkaart!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke mannenkaart. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij 4 Season.

    Groetjes Nelly (DT4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen