woensdag 28 september 2022

Kleurenkaartenteam grijs met stevig oranje

Het is me deze maand weer gelukt om een kaart te maken voor het Kleurenkaartenteam. Deze keer is het de bedoeling dat jee een kaart maakt met de kleuren grijs en 'stevig' oranje. Die kleuren waren niet moeilijk te vinden in mijn voorraad en met een beetje inspiratie van internet maakte ik deze kaart:


Zwarte strepen, een grijze en een witte cirkel, een oranje en grijze ballon, heel veel oranje stippen en tenslotte de pandabeer van MD. Een kaartje waar ik weer met veel plezier aan heb gewerkt.

Vrijdag op de terug weg vanaf school naar huis hoorde ik ineens een raar geluid in mijn auto. Het klonk alsof ik een lekke band hand maar na controle was er niets te zien. Meteen maar even gemeld bij manlief en die heeft de band bekeken en ontdekte iets in de band wat er niet thuis hoorde:


Echt geen kleintje! En toen deze er uit was had ik wel een lekke band! Dus band er onder vandaan, winterband er om en toen kon ik gelukkig het weekend weer op pad. Maandag de band naar de garage gebracht, gerepareerd en toen kon hij weer onder de auto. Gelukkig geen groot probleem maar wel lastig.

16 opmerkingen:

  1. Grappig deze zwevende panda.
    Gelukkig was manlief daar om te oorzaak te vinden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart met de lieve panda.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dat is een behoorlijke bout in je band. Hij is heel mooi je kaartje vrolijk met de panda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke frisse kaart in deze kleuren.
    Wat een bout in de band, gelukkig weer verholpen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de schattige panda hij past zo goed bij de leuke kleuren combinatie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Henriët,
    Wat een vrolijke kaart. Leuk dat grijs met oranje.
    Wauw, wat een ding had je in de band zitten. Gelukkig allemaal goed gegaan verder.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart.
    En jeetje, da´s niet niks. Fijn dat je nu weer veilig op pad kunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er een hele leuke kaart van gemaakt Henriet!
    Mooi opgevuld met de stippen....en de pandabeer blijft toch ook leuk he!
    Zo....dat is een joekel die in je band zat....maar gelukkig is het weer hersteld!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart. (ik ga ook even kijken bij kkt)
    tjonge een beste bout in je band en ja nadien een lekke band. is ons ook al eens gebeurd.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn hemel, hoe komt zo'n bout in je band? Ongelooflijk! Gelukkig is er geen narigheid van gekomen, behalve ongemak.
    Je hebt een superleuke kaart gemaakt, heel vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke en schattige kaart.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ja zeg! Ik heb (jaren geleden) exact hetzelfde gehad met onze auto. Peter was een weekend met zijn broers weg en Toos was bij mij. We gingen samen naar een voorstelling (oppas geregeld) en toen we terugreden hoorde ik ook een raar geluid. Volgende ochtend bij daglicht gekeken en niets te zien. Weer een rondje gereden, maar het geluid was er nog steeds. De buurman gevraagd of hij wist wat dat was. Hij op onderzoek uit en jawel! Net zo'n groet schroef in de band. Hij trok hem eruit en ook lekke band. Gelukkig woonde ik toen in Zuid-Limburg en mijn buurman hield zijn vrouw zo dom, hij ging zelfs in haar auto voor haar tanken, want zij wist niet hoe dat moest.... dus hij ging ervan uit dat ik ook niet wist hoe je een band moest wisselen en dat heb ik toen maar zo gelaten :-)
    Je kaart is erg leuk. En die panda's, ja die kunnen ook schreeuwen he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. groet = grote, maar dat snapte je wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. superleuke die pandakaart voor het KKT!
    Ongelooflijk hoe zo'n dikke bout in een band geraakt!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Henriet,
    Ik merk nu dat ik in september niet reageerde op jouw KKT-kaart. Ik meen mij te herinneren dat ik via de link niet op jouw blog kwam en ben het vergeten om je achteraf op te zoeken.
    Wat een leuke KKT-kaart maakte je hier!
    Gelukkig was de autoband snel weer hersteld...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen