zondag 13 juni 2021

Fijne vaderdag (2)

En ook het tweede vaderdagkaartje op verzoek is een feit.
Voor deze kaart heb ik de sketch van de Egel er weer bij gepakt: 


De plakparels zie je in de strook links en een mini pareltje zit midden op de wijzerplaat op de wijzers.
Ik ben benieuwd wat mijn oud collega van de kaarten vindt. Gisteren is er een envelop haar kant op gegaan met de 2 vaderdag kaarten, 2 geboortekaartjes, 8 kerstkaarten (je kunt ze niet vroeg genoeg bestellen) en een felicitatiekaart voor hun nieuwe huis waar ze sinds afgelopen week in wonen. Ik krijg vast en zeker een reactie als de envelop bij haar wordt bezorgd.

Morgen bij ons op school een margedag. Dat betekent geen kinderen maar wel een vergadering met het team. Een poosje terug vertelde ik over de vergadering over de formatie. Daar kwam een voorstel uit maar met een aantal collega's hebben we een tegen-voorstel gedaan. Ik hoop dat ik nu morgen eindelijk hoor voor welke groep ik volgend schooljaar sta en wie mijn duo-collega gaat worden. Het blijft spannend.


11 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaart Henriët! Mooie uitwerking van de sketch.
    Leuk dat je de bestelling al klaar had. Ik herken dat, dat je dan zo benieuwd bent of ze in de smaak vallen.
    Spannend morgen voor je! Heb je ook voorkeur voor een bepaalde combigroep? Hopelijk ben je morgenavond blij....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is ook een heel leuke vaderdagkaart, het ho4l9ge springt er echt uit.
    Succes morgen, hopelijk is de indeling in jouw voordeel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vaderdagkaart, spannend voor je hoop dat het naar wens zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoere mannenkaart! De envelop zal vast in de smaak vallen, want alles wat je al aan ons geshowd hebt is prachtig! Spannend hoor wie je duo collega gaat worden en welke groep je krijgt... Vandaag hoor je het en kun je je gaan voorbereiden op dat idee, zal vast goedkomen

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een stoer kaartje met het bakstenen papier en de leuke details je oud collega zal best in haar sas zijn met de mooie kaartje die je voor haar maakte
    heel veel succes vandaag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en stoere kaart is het geworden. Leuk hoe je de sketch erin hebt verwerkt. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook erg leuk. En ze zullen zeker in de smaak vallen. Leuk zo'n bestelling.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke Vaderdag kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart voor vaderdag!! En ja je krijgt vast een reactie nav de bezorgde bestelling. Zal vast goed zijn.
    En benieuwd met je naar de nieuwe formatie. 't Is hier op school bij de meiden ook nog niet bekend want er is nog een vacature.
    Fijne zonnige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, hoi, Wat een mooie kaart. Ik heb ook de eerste bekeken, die is ook al zo mooi! Ik ben wel heel benieuwd naar de formatie maar daar vertel je me vrijdag wel over. De foto tentoonstelling was vast mooi en er dan een leuk dagje van maken, dat gaat jullie wel goed af, denk ik.
    Ik ga mijn knutselhokkie in, fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat doet het horloge toch goed voor een man. Ik mag hem ook graag gebruiken. Deze kaart is mooi, zeker ook met de stenen achtergrond. Fijn dat je meedoet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen