donderdag 14 november 2019

Marianne Design - Challenge 236

Daar zijn we al weer met een nieuwe challenge. Na alle leuk liefdes kaarten is het nu de beurt aan Suzan en zij wil graag kaarten zien met de volgende sketch:


Omdat aanstaande zaterdag de intocht is van Sinterklaas heb ik er een Sinterklaas kaartje van gemaakt:



Gebruikte materialen:
PK9126: Pretty Papers Bloc Made in Holland (rood dp)
PK9155: Pretty Papers Bloc Weathered Wood (steentjes dp)
PK9131: Pretty Papers Bloc Celebrations (geel dp)
CS0981: clear stamps Sinterklaas
LR0565: creatable Sinterklaas en Pieterbaas
LR0446: creatable Sinterklaas

Je bent niet verplicht om met deze sketch een Sinterklaas creatie te maken. De invulling is helemaal aan jullie als de sketch maar herkenbaar is!
Link allemaal je creatie op het challengeblog van Marianne Design en ik kom bij jullie kijken.

6 opmerkingen:

  1. Ik had zo gehoopt op Sinterklaas kaart, sketch is echt niet voor mij weg gelegd Henriët, maar voor velen wel dus het komt vast goed met deze challenge! Heel gezellig kaartje heb je gemaakt!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super deze leuke sinterklaas kaart! Ik hoop dat de intocht van Sinterklaas ook een echt feest is/blijft!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een hele leuke st-Nicolaas kaart gemaakt met die leuke sketch Henriët. Leuke toepasselijke combinatie van spulletjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart volgens de schets. Mooi met sint en pier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Henriet,
    ik ben toch zo'n bofferd dat ik gewonnen heb bij MD. En het kan ook heel goed dat ik wel een Sint kaart maak! Jouw kaartje is in elk geval super! Ik ben een groot Sint fan, maar dat weet je denk ik zo langzaam wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke uitvoering van de sketch Henriët,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen