donderdag 28 november 2019

52 weeks to Christmas - week 48

Alweer de laatste donderdag van november. Kerst komt nu wel heel dichtbij. Ik ben al voorzichtig begonnen met het schrijven van de kerstkaarten. Je kunt het maar vast klaar hebben.
Voor mijn collega's maak ik ieder jaar een kleinigheidje dat ik in de laatste week op hun bureau leg. Dit jaar worden het labels en ik heb dinsdag de eersten gemaakt:




De basis is voor alle labels hetzelfde: uit dp stans ik een groot label en uit effen karton en wit stans ik een kleiner label. Het witte label bewerk ik met een embossingfolder met sterren. Links 2 boompjes, een witte en de ander uit de kleur van de onderste kleine label (al heb ik dat bij het hertje anders gedaan zie ik). Op iedere label een ander diertje. Gekleurde sterren en een banner met kerstknuffels aan het touwtje maken het af.
Leuk om te doen en af te wisselen met de diertjes en de kleurtjes. Het vosje, de pinquins, de kat, de hondjes en het grote rendier liggen al klaar om ook op een label te poseren. Ik moet er in totaal 11. Nog even kijken welke dieren nog meer een plekje op een label krijgen. Ik probeer ze allemaal verschillend te maken.

Nu voor mezelf nog even kiezen welke ik bij 52 weeks to Christmas ga linken. Als je via daar op mijn blog bent gekomen heb je het al gezien, anders moet je daar maar even gaan kijken welke het geworden is.

17 opmerkingen:

  1. Alle 4 prachtig Henriët leuk idee ook mooie kleurtjes en toch verschillend.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk Henriet, toch allemaal heel verschillend...
    Hier ook de kerstkaarten al aan het schrijven, best een heel werk altijd....beetje in etappe"s maar!!

    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn prachtige labels Henriët, daar zijn ze vast super blij mee!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zijn ze schattig al die labels met die superleuke diertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat zijn ze leuk Henriët, die andere zeven zullen vast et zo leuk worden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk idee om dat te doen. Ze zijn stuk voor stuk enig!! Twee jaar geleden heb ik voor al mijn collega's een doosje gemaakt met een groot waxine licht erin. Dat waren er 22...vorig jaar kwam ik er door Matthijs niet toe en dit jaar moet ik ook even denken of en wat ik dan ga doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke ,lieve tags heb je gemaakt Henriët. Schattig in die zachte kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn het leuke tags met de grappige beestjes, lief om voor je collega's iets te maken,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke tags en wat leuk dat je dat voor je collega's doet!Allemaal verschillende tags en allemaal even leuk! Super geslaagd hoor! fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige labels, Henriët, wat lief om zo'n attentie voor je collega's te maken. Ik doe vaak iets kleins (stuk kleiner dan jouw labels), bijvoorbeeld een waxinelichtje met washitape er omheen en dan een klein labeltje er aan.
    Deze zijn echt schitterend!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie labels, tof voor je collega's, gelukkig heb je een hele voorraad diertjes als je ze allemaal verschillend wil maken!
    Groetjes
    Nancy DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat ontzettend leuk en wat maak je er veel.
    Goed idee om de basis hetzelfde te doen, maar toch elk label anders te maken, dat houdt de productie leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk setje heb je gemaakt ! mooi gedaan. mijn hertje zit nog geduldig in de verpakking te wachten...
    fijn dat je er deze week (weer) bij bent,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 4 schitterende kerstlabels Henriët...zo leuk gedaan met die diertjes erop...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke tags !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind jouw tags altijd zo mooi! Vergeet er geen te maken met een ijsbeer! Hihi ❤ En oh, misschien nog een met een elfje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige labels heb je gemaakt Henriet. Ik vind ze allemaal erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen