donderdag 7 november 2019

Gastdesigner Cheerful Sketches

Een poosje geleden werd ik met dit kaartje uitgekozen om gastdesigner te zijn bij Cheerful Sketches.
Dat vind ik natuurlijk erg leuk om te doen. Ik kreeg een mooie sketch en een digi opgestuurd en ben daar mee aan de slag gegaan:


Iedereen die mijn blog volgt weet dat inkleuren niet echt mijn ding is. En hoewel ik voor deze opdracht ook een plaatje oid mocht gebruiken heb ik mezelf toch uitgedaagd om te gaan kleuren. Ik heb de potloden er bij gepakt en heb heel ontspannen zitten kleuren. Ik heb de digi zelfs 2x gekleurd omdat mijn eerste afdrukje te groot was en daar kwam ik pas achter toen ik al klaar was met kleuren.
Het afdrukje uitgestanst met een stans met een stiksteekje. De sketch gemaakt met papietjes uit een herfstblok van de Action. Nog 3 paddenstoelen en 2 tagjes met tekst toegevoegd.
Ik denk dat dit niet mijn laatste keer kleuren was. Leuk om te doen en een leuk resultaat.

Vanavond hebben wij onze jaarlijkse lampionnen avond op school. Alle klassen zijn omgetoverd tot sprookjesachtige ruimtes met lampjes en natuurlijk de mooie lampionnen van de kinderen. Het is vaak heel druk op deze avonden. Veel ouders, opa's en oma's en mensen uit de wijk komen kijken. Erg gezellig. Aansluitend gaan we met het team naar de pizzeria.

10 opmerkingen:

  1. Een mooie gastdesigner kaart heb je gemaakt Henriët. Ja kleuren is heerlijk ontspannend om te doen, leuk dat je het vaker wil gaan doen.
    Veel plezier vanavond :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoezig kaartje !
    Gefeliciteerd met je GDT !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooi herfstkaartje gemaakt.
    Leuk dat je gastdesigner mag zijn.
    Het kleuren van afdrukjes is zo'n ontspannen werkje. Als je het vaker gaat doen, dan merk je vanzelf dat het steeds beter gaat.
    Heel veel succes met kleuren, en veel plezier vanavond.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, ja dat overkwam mij ook, ik ben ook geen kleurder maar maak er wel wat van. Aan jou kaart ligt het niet, die is heel erg mooi. Dat feest op school is dat voor het sint maartensfeest? Ik ken dat allemaal niet zo, groeide daar niet mee op. En onze dochter is nog wel op sint Maarten geboren! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt Henriet. Leuk kleurwerk... ik vind het wel leuk om te doen doe het ook niet vaak genoeg is best lastig om te doen. Alles mooi gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Henriet!
    Ja kleuren is zo makkelijk niet, maar wat heerlijk om te doen! Ik ben er ook niet goed in, maar merk wel dat het steeds beter gaat naar mate je het meer doet. Dus gewoon doorgaan en blijven oefenen. Je kaart is erg leuk e je kunt trouwens wel zien dat het zusjes zijn, he, die van mij en die van jou....
    Leuk de lampionnentocht, ik moest ook meteen aan St Maarten denken...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je maakte een heel mooie gatdesignerkaart!
    Groetjes
    Nancy DTCSC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk herfstachtig kaartje maakte je als gastdesigner!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan dat ook niet, maar ik vind wel dat je het heel mooi gedaan hebt! Mooie herfstkaart weer! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart!! Hadden jullie een mooie avond met de lampionnen??
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen