dinsdag 14 mei 2019

Schip Ahoy

Donderdag is de man van mijn vriendin Caroline jarig. Hij heeft een eigen bootje waar hij 's zomers vaak mee op het Zuidlaardermeer vaart. Voor hem moest er dus een kaart met een bootje komen.
Toevallig kreeg ik vorige week bij mijn bestelling van de nieuwe gaatjes mal van Marianne Design gratis borduurpatroontjes en daar zat ook een bootje bij:


Het idee voor de aankleding van het kaartje komt ook van het blad met borduurpatroontjes al heb ik er mijn eigen draai aan gegeven.

Ik laat deze kaart meedoen met de challenge van 2 Sisters on the blog. Daar is de uitdaging deze keer een kaart te maken nav de volgende inspiratiefoto:


De blauwe kleurtjes van mijn kaart vond ik er goed bij passen.

Het concert vrijdagavond was erg leuk. Kinderen, ouders en wij als orkest hebben genoten. Helaas stopt onze muziekjuf er mee dus geen idee of haar opvolger volgend jaar weer zo'n concert wil organiseren. We wachten af.
Vanavond niet naar de sauna. Ik zit om 8 uur voor de televisie om te kijken of Donar de derde wedstrijd tegen Leiden kan winnen ( want zaterdag hebben ze met 12 punten verschil gewonnen. Wat een top wedstrijd was dat!). Jammer genoeg is het niet te doen om naar Leiden te gaan. Maar wat was ik er graag live bij geweest vanavond!!

13 opmerkingen:

  1. Toffe kaart in deze blauwtinten!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en persoonlijke kaart heb je gemaakt met het geborduurde bootje!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is heel erg leuk geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, dit kaartje! Dat is weer eens wat anders, met het geborduurde bootje! Toffe kleuren, ik hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met dat blauw en dat bootje! Ik woon 20 minuutjes met de auto bij Leiden vandaan maar daar heb jij weinig aan! Hopelijk wint je club vanavond.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, leuk met het bootje, echt een persoonlijke kaart,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms moeten dingen gewoon zo zijn en kwam het patroontje van het bootje als geroepen Henriëtte...zeer geslaagd kaartje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat kwam dan prachtig uit, dat dat patroontje erbij zat! Heel leuk kaartje in de blauwtinten. Ben benieuwd of Donar vanavond wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi met dat geborduurde bootje. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi gemaakt!
    Het borduren geeft iedere keer weer zo'n gaaf effect!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat grappig, dat geborduurde bootje op dit kaartje! En volgens mij heeft Donar gewonnen. Heb je zitten juichen voor de tv?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Blogland doet raar want ik had gisteren al een berichtje gestuurd.
    Nogmaals, leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontehblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk en een toepasselijke kaart.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen