dinsdag 28 mei 2019

Jarig!

Het is een raar idee om vrij te zijn terwijl je collega's allemaal aan het werk zijn. Ik heb deze week 3 dagen compensatie-verlof opgenomen en ben dus de hele week vrij. Ik ben al druk in de tuin bezig geweest (heb al blaren op m'n handen....), ben de kamer van de oudste aan het opruimen (hij is sinds begin deze maand de deur uit en ben de spullen die hij achter gelaten heeft aan het opruimen/weggooien/ordenen), heb heerlijk zitten haken en lezen en natuurlijk heb ik kaartjes gemaakt.
Vandaag laat ik een kaartje zien dat ik heb gemaakt met de sketch van Sketch Saturday. Ik vond dat mevrouw muis weer aan de beurt was om op een kaartje te staan:


Het dp komt uit een oud (kerst)blok van de Action. Gecombineerd met kraft en bijpassen grijs/groen papier. Een bloemetje en een tekststempel maken het af.

Vanavond weer naar Groningen voor een wedstrijd Donar-Zwolle. Na een slechte wedstrijd zondag staat Donar nu 2-1 achter in de "Best of 7" finale ronde. Hoop dat het vanavond 2-2 wordt, dan kan het nog alle kanten op.....

10 opmerkingen:

  1. Heerlijk even een weekje voor jezelf, niks moet alles mag.
    Je muis kaartje is weer prachtig.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super toch een verlof weekje tussendoor en je hebt hem prima besteed Henriëtte! En ook je hobby's niet vergeten, je hebt een lief kaartje gemaakt met de muis! Nog lekker even verder genieten van je dagen!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje en geniet lekker van je vrije dagen! Hopelijk is het droog bij jullie!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je kaart mooi! Het muisje steelt mijn hart. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik maakte ook een kaart met deze sketch.....
    Ik vind deze, van jou, erg leuk!
    Wat een vrolijke boel.
    De papiertjes passen zo mooi bij elkaar.
    Jij hebt echt vakantie, zo te lezen.... het kost je maar 3 dagen, maar je hebt ineens een week vrij, heerlijk toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker even een paar dagen vrij. En je bent zo te kezen goed bezig! De muizen blijven erg keuk . Je kaart is weer erg leuk geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou maar dat is een goed idee zeg! Een hele week vrij, dat is genieten en dat doe je zo te lezen! Heerlijk.
    Je kaart is superleuk. Ik moet de diertjes ook weer eens voor de dag halen! Ik vergeet ze gewoon, druk met inkten etc...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zo'n vrije week!! En goed besteed zo lees ik. Gaaf kaartje weer vandaag.
    Een heel fijn Hemelvaartsweekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige leuke muizenkaart!!
    Super tof!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen