donderdag 2 mei 2019

52 weeks to Christmas - week 18

Maandagmiddag had ik een echte vakantiemiddag. Manlief en oudste zoon aan het werk dus ik was helemaal alleen thuis. Dus de knutselspullen op de tafel en lekker aan de slag.
Ik maakte een kaartje voor de challenge van 52 weeks to Christmas (en stuur hem ook in voor de wekelijkse kaart):


Het is deze keer de bedoeling dat je een kaart maakt n.a.v de schets op hun blog. Nou vind ik een schets altijd leuk om mee te werken dus dat was geen probleem. Het dp komt uit een blok van de Action en dit heb ik gecombineerd met moeder en kind pinguin.

Wij hebben gisteren onze oudste verhuisd. Zijn optrekje ziet er gezellig uit. Ik ben benieuwd hoe het hem (en mij) gaat bevallen. Het is nu wel heel stil in huis als manlief avond- en nachtdienst heeft.....
Maar goed, ook dat zal wel weer wennen.

21 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt! Je hebt nu wel meer tijd om te knutselen als er toch niemand thuis is! Je moet het maar positief zien! Succes en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan met de pinquins!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk deze kaart met de puinguïns!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super lief cool kaartje heb je gemaakt met de sketch.
    gezellig dat je meedoet.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje maakte je Henriët! En mooi papier is dat! Past goed bij de coole pinguïns!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kerstkaart met die leuke pinguïns heb je gemaakt Henriët. Echt een "coole" uitstraling heeft deze kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaart is het weer geworden, mooi papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart in deze ijzige kleuren, de pinguïns zijn echt leuk.
    Dan wordt het wel stil, als ze alle 2 de deur uit zijn,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi is je pinguin kaartgeworden Henriët!!! Het gaat wel wennen hoor kids uit huis maar ze zullen genoeg tussen de deur zitten. En jij kan je helemaal storten op je leuke hobby whaha
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, zo schattig met die pinguïns ! Ja, meer tijd voor je hobby, prima toch ? Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een schattig kaartje geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie, leuke, frisse kerstkaart met de grappige pinguins. Het is een enorme verandering als de oudste uit huis vertrekt maar het went op een gegeven moment.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig kerstkaartje Henriët...mooi designpapier gecombineerd en die schattige pinguinekes maken hem helemaal af

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie kaart Henriet!
    Vast wennen als de kinderen plots allemaal het huis uit zijn!
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel toffe kaart! Moet raar zijn als je kids uit huis zijn... Zal bij mij nog lang duren...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zeker weten dat het went...maar ik herinner me de momenten dat er weer een kind uit huis ging. Echt verdrietig was ik dan! Heerlijk als ze nu komen, maar ook weer gaan. Nooit gedacht dat ik dat zou vinden...Je kaartje is een leukerd, lekker vrolijk! Hou je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh pinguïns, dat zie er mooi uit op je kerstkaartje. Zo leuk om de verschillende uitwerkingen van de schets te zien.Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart.
    Pinguïns doen het altijd goed op een kerstkaart.

    Ja, even wennen, een leeg huis, maar je hebt vast je draai gauw weer gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een gezellig koppeltje heb je verwerkt ! geslaagd hoor
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi kerstkaartje Henriët.
    De lieve pinguins
    komen mij heel bekend voor, ik gebruik ze ook zo graag op een kerstkaart.
    Lieve kleurtjes heb je gebruikt.

    Groetjes,
    Yvonne DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen