donderdag 25 april 2019

52 weeks to Christmas - week 17

Wat een contrast.....buiten is het meer dan 20 graden en vandaag vullen de blogs zich weer met kerstkaarten. Ik merk bij mezelf wel dat het nu wel lastiger wordt om vol te houden om iedere week een kerstkaart te maken. Je ritme wordt toch anders met dit mooie weer.
Maar deze week is het weer gelukt:


Zaterdag viel mijn nieuwe lay-out mal in de bus dus die heb ik vandaag gebruikt voor mijn kaart. Samen met de muisjes en het papier van Marianne Design is het een vrolijk geheel geworden.
Ik heb eerst de lay-out mal gestanst, daar papier achter geplakt en toen zelf een witte kaart op maat gesneden.

Vanavond kom ik op 52 weeks to Christmas naar jullie kaarten kijken.
Voor mij begint na vandaag de mei-vakantie. Voor veel scholen begint de tweede week al bijna maar wij hebben margedagen gehad rondom onze Italië-reis dus dit jaar een korte mei-vakantie.

18 opmerkingen:

  1. En wat voor een kaart, geweldig leuk, twee vrolijke muisjes zwaaien ons toe!!!
    bedankt voor je deelname weer deze week.
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig met die zwaaiende muisjes!
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje en een fijne vakantie!
    Ik vind het met mooi weer ook lastig om tijd te maken voor een kaartje.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie kerstkaart heb je ondanks het schitterende weer gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een geweldig kaartje leuk die vrolijke muisje die zo naar buiten kijken van uit het kader
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe kaart, leuk met de muisjes!
    Geniet van je vakantie!!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kerstkaartje met deze layout stans Henriët..en daar staan wel hele leve muisjes te zwaaien naar ons...KNAP gedaan!!!
    en nog een fijne meivakantie gewenst
    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig kaartje heb je gemaakt, de muisjes zijn blij dat het kerst is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke muizenkaart!! En geniet lekker van je vakantie.
    En ja kerstkaartjes, je moet er wel voor in de stemming zijn.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die muisjes blijf ik geweldig leuk vinden! Hele toffe kaart! Geniet lekker van je vakantie en een gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja dat heb ik ook Henriët dat mijn ritme anders word met mooi weer en kerstkaarten maken even aan de kant met mooi weer! Je hebt een hele gezellige kaart gemaakt met je nieuwe mal en de muisjes zijn zo cute en passen heel mooi op je kaart! Een hele fijne vakantie!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een leuke kaart, mooie mal en papier en zo'n leuke muisjes ! Ik maak dit weekend (met regenweer) al wat kerstkaarten op voorraad, dan heb ik bij zonnig weer wat "reserve".. :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel erg gezellige kerstkaart geworden met de muisjes en de nieuwe mal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellige vrolijke kaart met die blije muisjes Henriët. Bij mij komt er op het moment niets uit mijn handen..beetje last van voorjaarsmoeheid denk ik. Gelukkig kan ik bij jullie allemaal genieten :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart Henriët,leuke stans en schattig met de muisjes, ik had mijn kerstkaarten al vóór Pasen klaar, gelukkig, het was ook al meteen erg warm op mijn hobbykamer,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kerstkaart is het weer geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die layout mal is heel erg leuk, mooie kaart maakte je ermee, leuk met de muisjes. Schitterende kaart met de toekan erop, lekker zomers.
    Fijn dat het zo'n geweldige reis was, mooi om op terug te kijken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart met deze nieuwe layoutmal Henriet. Superleuk met de muizen. Met mooi weer wordt het lastiger met de kerstkaarten herkenbaar... maar je hebt er weer een bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen