vrijdag 26 oktober 2018

Paps in de lift

Maandag is mijn vader jarig en daar moest natuurlijk een kaart voor gemaakt worden. Ik ben aan het stoeien gegaan met de nieuwste challenge van de Lift Challenge. Dit is wat ik er van heb gemaakt:


En dit is de kaart die gelift moest worden:


Ik ben begonnen met de naam van mijn vader uit te stansen met het XXL alfabet van Marianne Design. Daarna de tekst, de koeien en de vissen gestempeld met Versamark en daarna ge-embost met witte embossingpoeder. De basiskaart zelf gesneden. Hij is 15 x 17 centimeter groot. De stroken (behalve de bovenste) een beetje scheef opgeplakt
Later vandaag nog zo'n soort kaart maken maar dan voor mijn broer. Die is woensdag jarig.

6 opmerkingen:

  1. wat ontzettend leuk gedaan Henriët, van harte gefeliciteerd met je vader.
    fijn weekend liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lift heb je gemaakt en meteen een leuke kaart voor je vader, alvast gefeliciteerd,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lift heb je ervan gemaakt! Alvast gefeliciteerd met je Vader.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lift heb je gemaakt! Knap bedacht ook. Zal je vader vast en zeker ook vinden.
    Dank je wel voor je kaart van vandaag. ZO lief en attent. En volgens mij zag ik jouw handschrift ook op een enveloppe voor Matthijs. Ik bewaar nu wat er bij ons bezorgd wordt voor hem, als hij thuis komt.Dan heeft hij nog wat leuks te bekijken en te lezen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan! En natuurlijk felicitaties aan je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke lift geworden. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen