zaterdag 27 oktober 2018

Nu met grote broer in de lift

Na de liftkaart van gisteren ben ik meteen verder gegaan met een kaart voor grote broer die woensdag jarig is. De kleuren zijn bijna dezelfde als de kaart voor paps, het idee ook maar de uitwerking van deze is strakker. Om eerlijk te zijn vind ik hem zelf mooier dan die van gisteren.....


Helaas krijgt mijn broer deze kaart pas volgende week. Hij is vanochtend op het vliegtuig naar Malta gestapt. Hij is al jarenlang niet thuis met zijn verjaardag. Normaal gaat de kaart mee in de koffer maar door omstandigheden lukte dat nu niet. Dan wacht er nog een verrassing als hij weer thuis is.

Nu nog even een bedankje knutselen en dan vanavond oppassen op kleine Liselot van 12 weekjes jong. Grote zus Annemijn is uit logeren dus ik denk dat er wel gehaakt gaat worden vanavond.

Deze kaart laat ik ook meedoen bij de Lift Challenge.

10 opmerkingen:

  1. Geweldige toffe en stoere kaart! Heel leuk zijn die stroken, ideaal voor mannen.
    Gezellig weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze is ook hartstikke leuk!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie strakke kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk geworden !!!
    Die voor je vader is ook gaaf !
    Lekker stoer !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo.
    Via de lift challenge kwam ik op je blog.
    Ik ben volger geworden.
    Ik vind je stukjes leuk om te lezen en je maakt leuke dingen.
    Tot een volgende keer.
    Groetjes, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 gave kaartjes heb je gemaakt lekker stoer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze allebei mooi! Je zat mooi in de flow.
    Fijne zondag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou deze is ook erg leuk!! Mooi zo in blauw. Is je broer bewust niet thuis met zijn verjaardag? Of loopt het steeds zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze is heel leuk geworden, leuk dat je zo enthousiast bent, dank je wel voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En nog een tweede inzending. Wat tof! Erg leuk ook, dank je wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen