maandag 2 mei 2016

Gastdesigner

Omdat ik in de top 3 stond bij het Kaartjes Inspiratie Challenges Blog mocht ik voor de nieuwe challenge een voorbeeldkaartje maken.
Het thema is deze keer Holland (Koningsdag) en daarvoor maakte ik dit kaartje:
Op de witte basiskaart plakte ik rood karton en daarop dp uit een blok van Craft Sensation. Van vellum maakte ik een envelopje die ik vulde met rode, witte, blauwe en oranje confetti. Dit envelopje maakte ik aan de kaart vast met een rodesplitpen. Daaraan hangt een aapje te slingeren met in zijn ene hand een banaan en in zijn andere hand de Nederlandse driekleur. Met mijn lettertang maakte ik er nog een tekstje bij.
Deze kaart laat ik meedoen aan de volgende challenges:
Knutsels en Kadootjes: Hollandse weken
Cards en Scrap: Typisch Hollands

Ik ben mijn eerste vakantiedag goed begonnen. De eerste was hangt al buiten te drogen en aan de achterkant van het huis zijn de ramen al aan de binnen en de buitenkant gewassen. Nu heb ik wel een lekker kopje thee verdiend vind ik zelf!



11 opmerkingen:

  1. Wat een ijver op de vroege morgen.
    Geniet van je thee.Je kaart is erg leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahum...je zei toch vakantie..hihi. Geniet van je vrij zijn en het mooie weer. Ik heb net genoten van je kaart, lekker vrolijk en wat leuk dat zakje confetti.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt zeker een lekker kopje thee verdiend na zo'n drukke dag ;) Leuke en vrolijke kaart Henriët! Gefeliciteerd met jouw gdt! Super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat had je zeker Henriët. Ik zit nu ook met een kopje thee te wachten totdat de Blacklist begint. Ik had geloof ik ook voorjaarskolder in de kop. Weer heel wat schoongemaakt. Is ook zo lekker als je de deuren en ramen weer open kunt doen.
    Je kaartje is superleuk geworden. Dat aapje is echt te gek. En een leuk idee met de confetti!
    Gezellig dat je weer meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit leuk gedaan, ik vond het thema heel lastig en alles wat ik verzon was oubollig. Dit is echt superleuk gedaan, leuk dat envelopje met het aapje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Henriët,
    wat een enige kaart heb je gemaakt. Ik vind hem superleuk! Het vellum envelopje is ook gaf met de rood wit blauw oranje confetti!
    Geniet meer lekker van je vakantie. Je hebt iets mooier weer dan ik vorige week. Peter heeft nog een week, dus die is ook aan het klussen buiten...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en vrolijk, het aapje is erg leuk he? groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Henriet....wat een leuk idee het vellum envelopje gevuld met confettie!
    Groetjes en een fijne vakantieweek,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, dit heb je leuk bedacht een ondeugend aapje met een envelop vol met confettie! Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen