maandag 23 mei 2016

Bingo!

Wat een belevenis gisteren in Zwolle. Samen met nog 500 andere Donar fans hebben we ons cluppie tot de laatste seconde aangemoedigd. Helaas hebben ze de wedstrijd verloren (74-68) en staat het nu 2-1 voor Donar in de finale (best of 7). Morgenavond gaan we weer naar Groningen om ze daar naar de overwinning te juichen.
Het mooie van basketbal is dat wij als Donar supporters op de tribune tussen allemaal Zwolle supporters gewoon voor onze eigen club kunnen juichen zonder vreemd te worden aangekeken. Dat is bij voetbal soms wel anders.

Nu over naar mijn kaart. Vandaag een kaart voor een vriendin die wel een kaartje kan gebruiken. Soms loopt het in een gezin allemaal even niet zo lekker. Een hart onder de riem dus.
Hiervoor heb ik het kleurenpalet van het Scrap-Cards Challenge Blog en de bingo van Knutsels en Kadootjes (roze-hout-vlinders) gecombineerd:
Op de witte basiskaart heb ik grijs papier geplakt. Daarop dp met roze stippen uit een oud boekje van de Action. Daarop roze papier schuin opgeplakt dat ik heb bewerkt met een embossingfolder. Hierop staat ook een vlinder maar die is door het vellum niet meer zo goed te zien. De tekst op het vellum gestempeld en ook weer schuin opgeplakt. En daarop weer een vlinder. Ten slotte nog 2 houten hartjes om het af te maken. Het vellum zit maar een heel klein stukje vastgeplakt. Net achter de vlinder heb ik een stukje extra stickey tape geplakt. Hebben jullie tips om vellum onzichtbaar vast te maken?

Straks naar het huisartsenlaboratorium om bloed te laten prikken. Ik slik iedere dag medicijnen voor mijn schildklier. Sinds kort is het oude vertrouwde medicijn niet meer beschikbaar en nu moet er gekeken worden of de dosis van het nieuwe medicijn goed is. Ik voel me wel goed dus ik denk dat het wel oke is.

10 opmerkingen:

  1. Prachtig hoor, mooie blikvanger is de vlinder op deze manier.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriët,
    Dat is al even geleden dat ik bij je ben geweest hè! Wat ontzettend leuk dat je met onze uitdaging mee doet en ook zo leuk om die mooie vlinder weer eens te zien!! Je hebt de kleuren kaart prima gedaan en er een prachtig kaartje mee gemaakt! Vellum is altijd moeilijk om onzichtbaar vast te lijmen, ik doe het wel eens met een nietje of eyelets! Ik hoop dat de nieuwe medicatie een goede vervanger zal zijn...het is wat al die veranderingen hè! Groetjes van Gerie en DT Scr@p-Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Henriët...zo mooi met die vlinder als blikvanger...
    KNAP gedaan...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, lieve kaart! Ja, soms doet aandacht en een kaartje wonderen, zo fijn als er iemand extra aan je denkt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Die steekt beslist een hart onder de riem.
    Voetbal kon je gisteren wel weer zien hè? Laten ze dat maar afschaffen en dan allemaal gaan handballen ;-)

    Hoop dat de medicijnen hun werk goed doen. Ik hoor ook wel anders. Snap er soms ook niks meer van hoor. Het moet allemaal goedkoper...
    Wel heel fijn dat je weer gezellig meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Henriët,
    wat heb je een mooie kaart gemaakt, leuk om iemand te verrassen met een kaartje..Ik gebruik ook vaak vellum, vind het eigenlijk wel mooi als, het niet zo vastgeplakt is..
    Ik zag de foto's op FB, jullie hadden echt mooie plaatsen..en de gezondheidszorg, ik weet ook niet waar het heen moet..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt als een belevenis, het bijwonen van zo'n basketbalwedstrijd. Gaaf hoor! Je kaartje is mooi. Prachtig die vlinder op een ondergrond van vellum. Dat geeft altijd iets 'teers' en dat past perfect bij de mooie roze vlinder. Lief gebaar, jouw kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Henriet,
    je kaart is heel mooi, bijna sereen. Die vlinder is prachtig. Ik plak vellum soms vast, net zoals jij, achter de stans of deel van een stans een druppel lijm. Het blijft lastig.
    Hopelijk gaat het inderdaad zo goed als jij je voelt met je...
    Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Henriet,
    Een prachtig CAS kaartje heb je gemaakt voor je vriendin. Hier zal ze vast van opfleuren. De mooie vlinder is eenechte eye cather. Bedankt voor je deelnamebij scrap cards!

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje met de prachtige vlinder erop Henriet! het stippeltjes papier komt me bekend voor....heb ik ook nog ergens liggen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen