zondag 22 maart 2015

Knalroze (op verzoek)

Voor een meisje dat binnenkort 5 jaar wordt kreeg ik het verzoek een knalroze kaart te maken.
Nou....dat is gelukt!
Als achtergrond een witte kaart gebruikt. Daarop knalroze papier dat ik bewerkt heb met een embossingfolder. Een witte strook met daarop knalroze letters en verder nog 3 ballonnen in lekkere felle kleurtjes.
Voor dit kaartje heb ik de schets van Dutch Card Lovers gebruikt.

De opdrachtgever was tevreden over dit kaartje.....zelf weet ik het niet helemaal.

Nu nog even lekker buiten in de zitkuil een kopje thee drinken. Daar is het in de zon en uit de wind prima zitten voor een uurtje.

15 opmerkingen:

  1. Heerlijke roze meidenkaart, prima gelukt. Lekker genieten van dit weer. Wij trekken zo de laatste baantjes van het seizoen nog even opthet ijs en dan op naar de zomer.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor een meisje is dit een knal kleur en super leuk.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, zo'n knalroze kaart! Echt een meidenkaart, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, ik zou met deze kaart ook nog blij zijn ;-) Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Henriet,
    Leuke meidenkaart, lekker in 't knalroze, mooi de letters, ik zou de ballonnen dubbel uitgestanst hebben en dan verhoogd opplakken, krijg je wat meer diepte ..maar dat is mijn idee,
    liefs,Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker knal! Perfecte meidenkaart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een heel leuke kaart ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Prima geslaagd hoor! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat MOOI Henriet....een prachtig kaartje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is lekker roze , een echte meidenkaart.
    Superleuk.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, feestelijk en heel erg vrolijk!! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een lekkere meidenkaart en zoals Ans al zei, ik zou de ballonnen ook verhoogd hebben opgeplakt.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke kaart voor zo'n jonge dame.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heerlijke vrolijke verjaardagkaart. :) Leuk om te krijgen. Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuk hoor een lekkere vrolijke knalroze kaart. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen