dinsdag 23 juli 2013

Nagenieten en een kaartje

Ik zit heerlijk na te genieten van een zeer geslaagde verjaardag. Zondag zijn we al begonnen met vieren met een barbecue met familie en vrienden. Gisteren ging het feestvieren nog even door. 's Ochtends kwam heel onverwacht een vriendin langs samen met haar man en 's avonds kwamen de buren nog een borreltje halen waardoor we ineens weer met 11 personen in de tuin zaten.
Ik ben heerlijk verwend met knutselspulletjes, haakkatoen, lekkere thee en geld om nog meer knutselspulletjes te kopen :-)
Bij de post een heel mooi kaartje van GerJanne met daarin een zakje met mooie stansjes. Nogmaals bedankt! En het grappige was dat er gisteren een kaartje van mij bij GerJanne op de mat viel. Ze heeft laatste een bekeuring gekregen en schreef op haar blog dat ze liever andere post ontving. Daar had ik dus even voor gezorgd. had er alleen niet bij nagedacht dat de kaart dan precies op mijn verjaardag bij haar bezorgd zou worden. Grappig toch??

Nu naar mijn kaartje van vandaag. Heb vanochtend vroeg al weer heerlijk zitten knutselen. De ramen in de kamer lekker tegen elkaar open zodat het weer lekker fris wordt in huis.
Het werd een heerlijk zomers kaartje voor de challenge van Dutch Card Lovers. Ze hebben deze keer een schets en daar heb ik de volgende kaart mee gemaakt:
Op een witte, vierkante kaart heb ik 2 stroken rood geplakt en daartussen design papier met strandhuisjes. Dit komt uit een oud blokje van de boekenvoordeel. Boven en onder een blauwe en witte cirkel met daarop desing papier uit hetzelfde blokje. De blauw-wit gestreepte rondjes zijn de bovenkantjes van punaises van de Wibra. Ze hebben daar 25 punaises voor 69 cent en de bovenkant is een zelfklevend rondje die je er heel gemakkelijk af haalt en zo op je kaart plakt. Een zomers tekstje er bij en mijn kaart was weer klaar.

De rest van de dag maar weer rustig aan. Het wordt weer warm!


8 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige verjaardag....! En lekker verwend, kom maar op met je nieuwe creaties...en ja, las het bij Gerjanne ongelovelijk toch? Haha leukk om dat mee te maken.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Henriët ,
    dat klinkt als een heel gezellige verjaardag. Onverwachte dingen op een bijzondere dag zijn altijd leuk. Ik wist niet of jij wel wist dat ik je adres had.... maar het is en blijft erg grappig!
    Je kaartje is erg leuk. Ik vind het een heel aparte sketch deze keer en ik hoop er wat van te kunnen maken.... Het is jou goed gelukt.
    Ik ga zo maar eens even naar de bieb.....ben ik al tijden niet geweest, lees nog steeds boeken die ik voor verjaardagen kreeg en geleend heb van mijn dochter.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je terugkijkt op een fijne verjaardag! Leuke kaart heb je gemaakt. Die punaises van de Wibra heb ik ook, ik dacht er het puntje af te knippen, maar wat jij schrijft lijkt mij nog makkelijker. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart hoor mooi uitgevoerd. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke, zomerse keuze van papier en mooie uitvoering. Bedankt voor de Wibratip ;) Als ik er een tegenkom loop ik even binnen.
    Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaart en wat een gaaf papier met die huisjes en visjes! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk frisse zomerse kaart. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige uitwerking van de schets! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen