zaterdag 13 april 2013

Klarabella is klaar.

Na het haasje en de kippen uit het boekje van Christel Krukkert heb ik nu ook de koe af:
Eens kijken waar ik nu mee ga beginnen. Ik vind het altijd heerlijk om een haakwerkje onder handbereik te hebben. Je pakt het zo gemakkelijk even op en als het moet leg je het ook zo weer neer. Een haakwerkje is ook makkelijk even mee te nemen. De achterpoten van deze koe zijn in het ziekenhuis in Emmen gemaakt toen manlief net zijn ongeluk had gehad. Ik heb daar toen van 's ochtends half 9 tot 's middags 2 bij zijn bed gezeten af te wachten of ze ook zouden gaan opereren. Dan vind ik het heerlijk om even iets te doen te hebben.

Straks weer naar Groningen voor de laatste competitie wedstrijd van de GasTerraFlames (basketbal) dit seizoen. Wordt een spannende wedstrijd tegen Leiden.

Ik wens jullie alvast allemaal een mooie en warme zondag toe!

4 opmerkingen: