maandag 25 maart 2013

Rustige maandagochtend

Zoals ik al eerder schreef zijn de maandagochtenden dat mijn man nachtdienst heeft verplichte rustige ochtenden. En hoe kan ik rustiger bezig zijn dan met knutselen.
Nou is het niet zo dat ik de hele ochtend niets anders doe hoor. De bloemetjes hebben water gehad, de keuken is gedweild, de kamer gestoft, de boodschappen in huis en zo zijn er nog wel meer van die kleine klusjes die je heel stil kunt doen.
Maar tussen al deze huishoudelijke beslommeringen door heb ik vanochtend toch ook nog even een kaartje gemaakt.
Dit keer is het weer eentje voor de uitdaging van Dutch Card Lovers. Ze hebben deze keer een schets.
De helft van de basiskaart heb ik met een embossingfolder bewerkt. Op de andere helft papier met vogelkooitjes geplakt. Uit een ander velletje 2 vogeltjes geknipt en die er bij geplakt. Vind het wel weer een voorjaarskaartje!

Achter het raam is het hier momenteel heerlijk in het zonnetje, maar zodra je je neus om de hoek van de deur steekt voel je meteen de ijzige koude wind! Maar volgens mij hebben we hier in het noorden  niks te klagen want volgens mij ligt er in het zuiden hier en daar nog steeds sneeuw....

9 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart Henriet!
    Echt voorjaar.....op je kaart dan.......buiten nog lang niet.....brrrrr koud!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is zeker een leuk voorjaarskaartje! Mooie kleurtjes. Vind het papier met de vogelkooitjes erg gaaf.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi voorjaarskaartje Henriët, leuke kleuren!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk voorjaarskaartje, mooie frisse kleuren!

    groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je krijgt ene lente gevoel bij deze vogelkaart, heel leuk.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lekkere frisse voorjaarskleurtjes. Leuk kaartje! Dank je voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. van dit kaartje straalt de lente af! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel ergmooi hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen