maandag 11 februari 2013

Labels

Zoals jullie misschien wel weten is maandag mijn vrije dag. Nou ja, vrij..... Vrij van school maar natuurlijk niet vrij van het huishouden. 1 keer in de 3 weken is dat op maandagochtend toch anders. Mijn man werk namelijk in ploegendiensten en heeft 1 maal per 3 weken nachtdienst. Dat betekent dat hij dan 's ochtends om kwart voor 7 thuis komt en dan zijn bed in duikt. En die maandagochtenden mag ik niet stofzuigen, de wasmachine niet aanzetten enz. Kortom: zo stil mogelijk zijn dus!
Jullie snappen natuurlijk wel dat ik me die ochtenden echt niet verveel. Nadat ik vanochtend de keuken aan kant had ben ik heerlijk gaan zitten knutselen. Heb Pinterest even gebruikt als inspiratiebron en heb toen dit kaartje gemaakt:
Aan de foto is duidelijk te zien dat de zon hier heerlijk schijnt vandaag! Maar eens zien hoe laat manlief wakker is, kunnen we misschien nog een lekkere wandeling maken vanmiddag.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Hobbyshop Favoriet.(met dan aan GerJanne, want op haar blog zag ik dat ze meedeed met deze challenge) Ze vragen daar een clean and simpel kaartje. De rest van de inzendingen heeft tot nu toe allemaal een kaart met harten ingestuurd maar kon nergens lezen dat dat de bedoeling is.....



6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt,
    Leuk dat je mee doet aan de wedstrijd van de Hobbyshop favoriet.
    Groetjes Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk cas kaarje en lekkere felle kleuren. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om vrolijk van te worden! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk idee met die labeltjes op een kaart.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geworden en lekker frisse kleuren.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen