woensdag 22 augustus 2012

Woensdag=knutseldag

Vanavond weer bij mijn vriendinnetje zitten knutselen.
Dit keer 2 kaartjes gemaakt die heel verschillend zijn.
De eerste lijkt op die van gisteren alleen nu in het zwart/wit. De randjes van het witte papier heb ik gescheurd en daarna met mijn nagels omgekruld. Dit heb ik vastgezet met nietjes. Het randje heb ik gemaakt door een randpons aan beide zijden van een strook papier te gebruiken.
Het tweede kaartje is voor mijn doen iets heel anders dan anders......
Een poosje geleden kocht ik bij Boekenvoordeel stempeltjes van beertjes in marinestijl. Tot nu toe had ik er nog niks mee gedaan.......
Van papier met visjes een strook gescheurd en dit als water opgeplakt. Daarna het met potlood ingekleurde beertje verhoogd opgeplakt. De stempel van de strandhuisjes zat ook bij de beertjes. Tussen het vissenpapier en de huisjes heb ik het papier heel lichtbruin gekleurd (strand). 2 wolkjes er boven en klaar is kees. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

1 opmerking:

  1. Twee leuke kaartjes!! Mooi geaan de gescheurde visjesrand op het tweede kaartje en zo grappig de strandhuisjes op de achtergrond.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen