donderdag 30 augustus 2012

Babykaarten

Gisteravond heb ik 2 baby kaartjes gemaakt. Een collega verwacht binnenkort een baby en ik zag dat ik geen enkel baby kaartje op voorraad heb.
Het stansje van de ooievaar heb ik voor mijn verjaardag gekregen van jongste zoon. De letters op het jongenskaartje is van een alfabet + cijfers serie die ik dinsdag bij de Pipoos in de opruiming kocht met 70% korting! Dat was nog eens mooi meegenomen!!
Nu nog even wat spulletjes in mijn tas pakken en dan richting school. Ben benieuwd of de collega's ook net zo veel zin hebben om weer te beginnen ;-)

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaartjes. Mooi die hartjesborder op je eerste kaartje!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke geboortekaartjes heb je gemaakt!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen