zondag 12 mei 2019

Baby on board

Vandaag laat ik een kaartje zien dat ik maakte voor mijn buurvrouw bij de muziekvereniging. We spelen allebei bariton en hebben het erg gezellig samen. Maar morgenavond heeft ze voorlopig haar laatste repetitie omdat ze zwanger is. Ze moet in augustus bevallen maar het spelen gaat steeds lastiger door de dikke buik.


Ik gebruikte de sketch van Sketch Saturday. Het dp komt uit een blok van de Aldi en de stansjes zijn van Marianne Design. Het stempeltje ook trouwens. Ik gebruikte mint-groen en grijs papier omdat ze nog niet weet of het een jongen of een meisje wordt.
Morgen zet ik het kaartje in de pauze op haar lessenaar.

Gisteravond heeft Donar weer gewonnen van Leiden. Het staat nu 2-0 in de best of 5 serie. Dinsdag kan het dus tijdens de uitwedstrijd in Leiden beslist worden. Ik ga het volgen op tv.

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje!
    Groetjes, LindaT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaaahw... Kijk dan toch wat een dotje.
    Super leuk gemaakt.
    Het tekstje past zo grappig bij de kangoeroe.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n superlief kaartje! Leuke tekst voor bij mevrouw Kanga ;) Liefs, sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje en ja die tekst, heel erg leuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk zo'n kaartje. De kangoeroe heb ik ook, maar is nog niet uit de verpakking geweest. Kom omdat ik geen zwangeren in mijn omgeving heb....maar dat kan natuurlijk wel veranderen, dus ik zou eigenlijk gewoon wat kaartjes in voorraad moeten hebben...
    Leuk als je zo'n fan bent van een sportclub. En natuurlijk helemaal als ze het goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, Dit is toch gewoon TÉ lief!!
    Zoiets weil je zeker vinden op je lessenaar als je zwanger bent.
    Mooi ook, de kleurtjes, lekker neutraal, maar toch heel fris en vrolijk.
    Spannend hoor, van Donar. Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief babykaartje, met een heel gave tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ee leukertje is het weer.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje met het kleintje in de buidel en dan die tekst erbij. Ook het kaartje met de zeehondjes is een lieverd geworden. Wat gaaf zal dat concert met zoveel muzikanten geweest zijn.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend tof bedacht om de kangoeroe met baby hiervoor te gaan gebruiken!
    Superleuk kaart!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful! Thanks so much for participating in the Sketch Saturday Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen