donderdag 18 oktober 2018

Marianne Design - challenge 211

Vandaag is het al weer tijd voor challenge 211 op het Marianne Design Challenge blog. En omdat we richting Halloween gaan heeft Judith gekozen voor een kaart met als hoofdkleuren oranje en zwart. Omdat ik zelf niks met Halloween heb (31 oktober is voor mij de verjaardag van mijn broer) is mijn kaart dan ook eentje met tijgers geworden.


Voor deze kaart gebruikte ik de sketch van De Egel. Ik heb hem alleen wel gedraaid. De basis is een witte, vierkante kaart. Daarop zwart papier met lichtblauwe stipjes, een strook oranje met sterretjes en daaroverheen vellum waar ik boven en onder een randje op heb geborduurd met oranje naaigaren. De tijgertjes een mooi plekje in het midden gegeven.
Met deze kaart wil ik ook nogmaals meedoen met de challenge van 4 Seasons Challenge blog waar ze graag dieren willen zien.

Gebruikte materialen:
COL1455: Eline's leeuw/tijger
COL1384: Eline's olifant (ballon)
COL1348: Hoera (tekststempel een jaartje erbij)

Doen jullie ook weer gezellig mee?

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie verjaardagskaart!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoere verjaardagskaart Henriët. Leuk om tijgers te gebruiken. Je hebt de sketch leuk gebruikt in combinatie met het vellum en dat stikrandje.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet iedereen kan iets hebben met Halloween, maar vind dit een geniale oplossing had hem zelf niet bedacht! Leuke kaart.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk bedacht, deze oranje tijgertjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Henriet!!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je kaart Henriët ...zo stoer met die tijgers erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje met deze oranje/zwarte tijgers erop!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje, mooi uitgevoerd in de gevraagde kleuren!
    Bedankt voor je deelname aan onze dierenchallenge op het 4 Season blog.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om er deze draai aan te geven, zelf heb ik ook niets met halloween. En ja die stans ligt hier nog ongebruikt, dus wie weet.
    Fijn weekend!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaart met de leeuwtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is die leuk zeg. Schitterende kleuren ook. Ik moet mijn katten ook maar eens gauw van stal halen. Fijn dat je de uitdaging van de Egel aangegaan bent. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen