donderdag 21 juni 2018

52 weeks to Christmas - week 25

Vandaag weer een kaartje voor 52 weeks to Christmas. Het is al weer week 25 en het is me nog iedere week gelukt een kaartje te plaatsen. De ene keer meer naar tevredenheid van mezelf (en anderen te zien aan de reacties op mijn kaartje van vorige week) dan de andere keer.
Vandaag een kaartje waar ik zelf erg tevreden over ben:

De basis is een witte, vierkante kaart. Daarop zeegroen papier uit een blok van de Xenos. Daar liep ik vorige week toevallig even binnen op zoek naar een cadeautje en toen zag ik papierblokken liggen 30,5 x 30,5 cm met 60 vellen papier. Zowel in een pastel als in een fellere versie. Er zitten heel veel kleurtjes in per blok. En ze waren nu maar 4 euro per blok. Op het zeegroen een strook met vierkantjes en een rechthoek met rondjes uit een kerstblokje van de Action. Daarop een label gestanst uit wit en zeegroen en daaroverheen weer een banner met de tekst. Op het label nog een rendier. Die blijf ik geweldig vinden.

Na deze week nog 4 weekjes werken en dan begint hier in het noorden de zomervakantie. Weer laat dit jaar......
Volgend schooljaar verandert er voor mij niet zo veel op school. Ik houd groep 5-6 en blijf werken op dinsdag t/m vrijdag. Het enige wat verandert zijn de leerlingen. De huidige groep 6 schuift door en de huidige groep 4 komt bij mij. De huidige groep 5 mag ik nog een jaartje houden. Gezellig!

18 opmerkingen:

  1. dit is ook een plaatje Henriët, wat een leuk papier in super gave kleuren heb je gebruikt,
    en dat rendier...dat snuitje alleen wordt je al bij van.
    Soms wil het en andere keren zit je er uren vooren is het niet naar je zin.


    Gezellig dat je er ook deze week weer bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige kerstkaart Henriet ,leuk die ontdeugende Rudolf op je label …..Fijne dag van Epie
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kerstkaartje Henriët zo leuk met die vrolijke rudolph erop...en ook een prachtige tekststempel...
    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kerstkaartje Henriët! Knap om elke week iets te plaatsen. Het is mij dit jaar tot nu toe ook gelukt, ook de ene keer meer naar tevredenheid dan de andere. Maar ja, zo gaat dat. Dit is in elk geval een mooie en in leuke kleurtjes!
    Leuk dat je groep 5-6 houdt, ik vond de middenbouw altijd erg leuk (in mijn onderwijstijd). Nog even doorzetten met de laatste loodjes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk met het rendierlabeltje erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, dat is een mooie kaart, prachtige papier-combinatie en kleuren, en zo'n schattig rendier ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje en dit rendiertje is ook een schatje. Heb vandaag ook rendieren gebruikt. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kerstkaartje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, wij zijn laat met de vakantie...maar hoeven dan ook pas weer in september te beginnen..vrolijke kerstkaart, mooie kleuren en leuk met het rendier,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met het rendier. Het zeegroen past prachtig bij het designpapier, ik heb het nog nooit kunnen vinden. Kun je nu heel langzaam beginnen met aftellen voor de vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een gezellige kerstkaart met Rudolph.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk Henriet. Erg mooi zosls je de materialen hebt gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Henriët , wat een gezellige kaart !
    Mooi papier ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk gemaakt, en wat heb je een leuk papier gebruikt.
    En ja, het rendiertje blijft een schatje.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vind hem superleuk Henriët! Ook het papier is heel leuk!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kerstkaart met het rendier op het label Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He, Henriet!! Nou moet ik weer naar Action!
    Je kaart is super! Ook het DP is erg leuk en zo met die label...tof!
    Ja, laat he, 24 juli. En dan werkt Peter nog door, dus wij gaan pas eind augustus!
    Nou ja, des te langer de voorpret!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. helemaal leuk kaartje is dit geworden
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs, Martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen