vrijdag 28 juli 2017

Bijzondere co-productie

De kaart die ik jullie vandaag laat zien is een ware co-productie van Annemijn (1,5 jaar jong) en mezelf. Vanochtend hebben manlief en ik op Annemijn gepast en toen heeft ze een poosje zitten tekenen. Deze tekening werd de basis van de verjaardagskaart die ik voor de papa van Annemijn heb gemaakt. Hij viert vandaag zijn 40e verjaardag.
De tekening heb ik achter een postzegelstans geplakt. Dit heb ik op dp van een blok van de Action geplakt. Zo lijkt het net een schilderijlijstje...... Dit verder afgewerkt met de naam, leeftijd en de teckel met ballon. Ik ben benieuwd wat de jarige er vanavond van zal zeggen.

Deze kaart laat ik meedoen bij de volgende challenges:
Marianne Design Kreadiva's: alles mag met als optie vakantie
Marianne's Design Divas: veel laagjes en minimaal 3 MD producten.(ik gebruikte er 4: letters, cijfers, teckel en ballon)

Nu snel de wasmachine aanzetten. Oudste zoon is een weekend thuis van strandwacht in Zeeland. En mams mag de was doen...... (en dat doen we natuurlijk met liefde).

14 opmerkingen:

  1. Wat een goede samenwerking zeg, enig kaartje! En teckels...altijd goed, hier word ik blij van!! Suc6 met de was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een leuk idee! Dit co-kunstwerk krijgt vast een ereplaatsje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Henriette,hier zal ze wel heel trots op zijn.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super kaartje zo Henriët!! Leuk zo'n co productie en wat zal papa Frans daar trots op zijn.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk omzo een kaart met een kindertekening te maken. Het ziet er prachtig uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een originele kaart Henriët,
    daar is de papa vast heel blij mee en wat heeft de teckel een leuk dasje om.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja daar ben je juf voor! Superleuk bedacht. En wat zal pappa Frank dat leuk vinden. EN dat zal nog lang een ereplaatsje hebben in huis bij Annemijn, denk ik.
    Tuurlijk doe je dt met liefde, ook als het je lievelings huishoudelijke klusje niet!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk idee zeg.....zo is het net even een ander kaartje voor de papa! Heel erg leuk gedaan Henriet!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief, prachtig kaartje voor papa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha...wat een bak. Ik heb afgelopen woensdag de wasmachine aan gehad voor Laura. Die kwam ook een halve dag thuis. Ik kreeg 's morgens een apje...."ik neem wel was mee hoor" En schoon en opgevouwen mee terug ;-)

    Je kaartje is prachtig. Heel mooi gedaan met de tekening van die kleine meid als achtergrond.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk om van de tekening van Annemijn zo'n gave kaart voor haar vader te maken. Ja zo gaat dat met oudere kinderen,haha, die van mij komt elk weekend uit Breda met z'n was.
    Heel veel plezier in Maastricht, België en Sluis.
    lieve groetjes Angelique
    PS In Sluis heb je een hobbywinkeltje Vele Groeten, zit in een snoepwinkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee, daar zal hij vast heel erg blij mee geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig leuke kaart! Vooral de tekening van Annemijn in het midden is echt een super idee!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van de Marianne Design Divas!

    Groetjes

    Rimmie
    DT MD Divas

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk omzo een kaart met een kindertekening te maken. Het ziet er prachtig uit.
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen