zaterdag 29 november 2014

Opa en oma

Een neef van mij is vader geworden van een tweeling, een jongen en een meisje. Dat betekent natuurlijk dat mijn oom en tante opa en oma zijn geworden. Voor hen maakte ik onderstaand kaartje:

Ik heb de basis voor een vierkante kaart zo gevouwen dat hij midden voor open gaat. De ene helft van de voorkant beplakt met roze papier en de andere met blauw. Hierop met letters van Marianne Design opa en oma geplakt. Aan de binnenkant 2 keer het woord Hoera met een blauw en een roze uiltje. Het kaartje sluit met een roze en een blauw lintje.

Met deze kaart doe ik mee met de challenge van Cards en Scrap. Het thema is daar "ik zie ze vliegen".

11 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke babykaart Henriët...heel mooi zo met die uiltjes....SUPERSSSS

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk opgelost!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henriët,
    geweldig wat een leuke kaart, de vliegende uiltjes en de buitenkant in 2 kleuren, super gedaan !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes met uiltjes en fijn dat je meedoet met Cards en Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart zo .
    Leuk dat je meedoet bij het Cards&Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vrolijk kaartje, zo breidt je familie snel uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit mooi gemaakt Henriët.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig, wat een creatieve tweelingkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een superleuke kaart voor en opa en oma van een tweeling! Helemal niet ingewikkeld, maar het idee en de uitvoering bedenken..
    Super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een feest een tweeling (ik weet er alles van heb ook een tweeling jongen/meisje, inmiddels bijna 13!)
    Wat een ontzettend leuke kaart, heel gaaf bedacht en uitgevoerd.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een leuke kaart, Henriet!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen