dinsdag 9 juli 2013

Weer een haakwerkje

Helaas voor iedereen die speciaal op mijn blog komt kijken naar kaartjes.....vandaag laat ik weer een haakwerkje zien. Door het mooie weer kom ik helemaal niet aan kaartjes maken toe. Ik kom 's ochtends rond 8 uur mijn bed uit, ga de tuin in met een pot thee en de krant en ben vervolgens de hele dag buiten.
Kaartjes maken buiten is niet mijn ding en dan pak ik toch maar weer de haaknaald!
Dit keer heb ik een mutsje gehaakt. Mijn collega is zwanger en wil als de baby geboren is een new-born-babyshoot  laten maken. Ze vroeg mij of ik voor deze gelegenheid een mutsje wilde haken.
Ik heb mijn baby-born pop als paspop gebruikt, want hoe groot maak je nou een mutsje voor een pasgeboren baby? Het mutsje is voor de pop iets te groot, maar ik denk dat het voor een echte, pasgeboren baby wel zal passen.

Morgenochtend samen met mijn man op de fiets naar Zuidlaren (6,5 kilometer). Hij mag van de orthopeed weer rustig aan gaan belasten en ook gaan fietsen. Nu is het wel een groot voordeel dat we beiden een fiets met trapondersteuning hebben!
En morgenavond weer naar Caroline. Wie weet wordt er dan weer een kaartje gemaakt.

8 opmerkingen:

  1. ha Henriet,
    ik kom niet alleen voor je kaartjes hoor, ook voor jou.
    Fijn te lezen dat je man weer meer mag gaan belasten en dan is zo'n fiets zeker ideaal. EN Drenthe is natuurlijk ook de mooiste fietsprovincie, he?
    Het babyhoedje is schattig! Ga je ervan uit dat het een meisje is of weet je dat een meisje wordt? Want het is natuurlijk wel behoorlijk roze voor een jongen....

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha....moest erg lachen om je berichtje. Maar ik weet dat het een meisje wordt vandaar dus het roze mutsje ;-)

      Verwijderen
  2. Gezellig om buiten te zijn, je hebt je tijd nuttig besteed door dat lieve mutsje te haken. Geniet lekker van het weer. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haken is helaas niet aan mij besteed, dat lukt me dus echt niet. Maar wat ziet dit er weer supermooi uit Henriet, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, net als Gerjanne kom ik ook op de eerste plaats voor jou :-)
    Hoe schattig is dat mutsje!!!! Mooooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn voor jou en je man dat hij weer mag gaan belasten.
    Jullie hebben nu natuurlijk ook vakantie. Met dit weer kom ik ook niet aan kaarten maken toe en volgende week gaan we voor 3weken kamperen in luxemburg.Heb nu thuis genoeg te doen.
    Het babymutsje is schattig, maar aan haken kom ik ook niet toe, Heb het wel veel gedaan.
    Misschien op vakantie, iets simpels.
    Geniet van jullie vakantie en de fietstocht. Waar zijn je lapjes trouwens gebleven die je aan het haken was? Of heb ik iets gemist?
    Groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal niet erg om in plaats van een kaartje haakwerk te zien! Ook dat vind ik leuk. Grappig dat babymutsje. En wat heerlijk dat jullie morgen samen op de fiets op pad kunnen. Alvast een gezellige dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat is die superschattig en mooi, een toppertje weer!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen