zaterdag 20 juli 2013

Opdrachtjes

Heb ik zo maar even in 2 dagen tijd 36 onderzetters gehaakt.
Na een fotootje op mijn facebook van de gehaakte onderzetters kreeg ik ineens allemaal verzoekjes.
Lekker buiten, soms in de zon en soms onder ons afdak lekker in de schaduw haakte het lekker weg.
En dan heb je er zo 36 klaar!
Gisteren hebben we 60 kilometer gefietst! We genieten er extra van omdat iedere fietstocht voor manlief weer een kleine overwinning is. Nu nog flink verder revalideren met lopen en dan kunnen we hopelijk straks ook weer hele einden wandelen!

4 opmerkingen:

  1. HIhihih dus je hoeft he niet te vervelen!! Top toch ??? Lekker genieten van het weer!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat haakwerk, echt ook iets voor de vakantie om te doen. Een idee voor mij. Fijn dat jullie weer een heel stuk kunnen fietsen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haken kan je gelukkig buiten doen zonder al te veel gerief mee te moeten sleuren! :-)
    Ze zijn heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat Facebook niet allemaal voor gevolgen kan hebben! Grappig zeg!
    Ik heb het eigenlijk meer om anderen eens te bezoeken en op de hoogte te blijven.
    Je onderzetters zijn wel erg leuk en vrolijk. En dat je er zoveel klaar kunt krijgen in 2 dagen, naast het fietsen en genieten..
    Fijne dag.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen