Vandaag van mij een eenvoudig label met een notenkraker. Ik was van plan er iets heel anders mee te maken maar tijd, drukte en warmte haalden mij in:
Alle gebruikte materialen zijn van MD.
Ik link dit label bij 52 weeks to Christmas.
Hopelijk zien jullie deze post vandaag weer wel. Het ging een tijdje goed maar mijn bericht van gisteren is volgens mij niet in jullie leeslijst verschenen. Het blijft een mysterie.
Ik link dit label bij 52 weeks to Christmas.
Hopelijk zien jullie deze post vandaag weer wel. Het ging een tijdje goed maar mijn bericht van gisteren is volgens mij niet in jullie leeslijst verschenen. Het blijft een mysterie.
Wij hebben vandaag op school een tropenrooster. De kinderen gaan van 7.30 tot 13.00 uur naar school. Daarna heeft het team nog een vergadering die echt door moet gaan. Iets met einde schooljaar......
Volgende week nog 1 week werken waarbij ik ook alle dagen aanwezig ben om te helpen met inpakken voor de verhuizing.
Volgende week nog 1 week werken waarbij ik ook alle dagen aanwezig ben om te helpen met inpakken voor de verhuizing.

Hey Henriët,
BeantwoordenVerwijderenWat een super leuke kaart maakte je. De notenkraker is zo leuk.
Succes met werken. Pfff. Zal ook wel warm zijn. En succes met de laatste loodjes voor dit schooljaar.
fijne dag.
Lieve groetjes,
Emily
Leuke labelkaart heb je gemaakt. De notenkraker is alles behalve eenvoudig met al z'n onderdelen.
BeantwoordenVerwijderenSterkte met de laatste schoolperikelen!
groetjes van Ank
Heel mooi label met deze mopie notenkraker. Succes met de laatste loodjes. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenwat een mooi label en de notenkraker erop, leuk design papier heb je gebruikt
BeantwoordenVerwijderensucces met de laatste loodjes op school
groetjes Ellen
Mooi label Henriet
BeantwoordenVerwijderenLeuke notenkraker
Succes met de warmte
Liefs Martha
De notenkraker staat er mooi bij Henriët. Nog een fijne laatste schoolweek! Fijne dag!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Heel mooie kaart met deze stoere notenkraker
BeantwoordenVerwijderenDe notenkraker kijkt ook alsof hij het warm heeft, maar een erg leuke label heb je gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenSterkte met de drukke werkzaamheden met dit warme weer,
Groetjes van Marian.
De notenkraker is zo op zichzelf al heel mooi. Ik heb hem een paar keer gebruikt en was best wel een tijdje bezig om het goed te maken. Wat fijn een tropenrooster. Ik heb vakantie, maar ik wil echt niet klagen, dit is ook niets, we zitten aan zee, maar ook daar is het bloedheet met een aflandige wind. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.
BeantwoordenVerwijderenPrachtig label met deze leukerd van een notenkraker...
BeantwoordenVerwijderenFijn tropenrooster jammer dat jij toch nog even doormoet.
Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.
Leuke kerstkaart met de notenkraker Henriët.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Elle-Jeanne
Zelfs de notenkraker kijkt een beetje bedrukt vanwege de warmte hihi. Een leuk label Henriët. Sterkte met de laatste loodjes.
BeantwoordenVerwijderenGezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Volgens mij heeft die arme notenkraker het ook warm zo te zien 🤭
BeantwoordenVerwijderenHet is een heel leuke kaart.
Succes en sterkte met het laatste stukje van het schooljaar, hopelijk verloopt dat wat koeler dan nu.