donderdag 25 juni 2026

52 weeks to Christmas week 25

Warm, warmer, warmst en vandaag vult het blog zich weer met kerstkaarten......
Vandaag van mij een eenvoudig label met een notenkraker. Ik was van plan er iets heel anders mee te maken maar tijd, drukte en warmte haalden mij in:


Alle gebruikte materialen zijn van MD.
Ik link dit label bij 52 weeks to Christmas.
Hopelijk zien jullie deze post vandaag weer wel. Het ging een tijdje goed maar mijn bericht van gisteren is volgens mij niet in jullie leeslijst verschenen. Het blijft een mysterie.

Wij hebben vandaag op school een tropenrooster. De kinderen gaan van 7.30 tot 13.00 uur naar school. Daarna heeft het team nog een vergadering die echt door moet gaan. Iets met einde schooljaar......
Volgende week nog 1 week werken waarbij ik ook alle dagen aanwezig ben om te helpen met inpakken voor de verhuizing.

8 opmerkingen:

  1. Hey Henriët,
    Wat een super leuke kaart maakte je. De notenkraker is zo leuk.
    Succes met werken. Pfff. Zal ook wel warm zijn. En succes met de laatste loodjes voor dit schooljaar.
    fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke labelkaart heb je gemaakt. De notenkraker is alles behalve eenvoudig met al z'n onderdelen.
    Sterkte met de laatste schoolperikelen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi label met deze mopie notenkraker. Succes met de laatste loodjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi label en de notenkraker erop, leuk design papier heb je gebruikt
    succes met de laatste loodjes op school
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi label Henriet
    Leuke notenkraker
    Succes met de warmte
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De notenkraker staat er mooi bij Henriët. Nog een fijne laatste schoolweek! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart met deze stoere notenkraker

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De notenkraker kijkt ook alsof hij het warm heeft, maar een erg leuke label heb je gemaakt.
    Sterkte met de drukke werkzaamheden met dit warme weer,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen