zondag 18 juli 2021

Knutseldate met Monique

Vrijdag kwam Monique weer gezellig een dagje knutselen. Ik had een cadeau-kaart voorbereid en had 3 papierblokken klaargelegd om de keuzestress wat te beperken. Deze kaart had ik al klaar als voorbeeld:


Maar vrijdag maakte ik er nog 1 en dan met een bijpassend kaartje van 10x10:


Het was mijn bedoeling om er van die blauwe dolfijnen snoepjes in te doen maar toen ik gistermiddag naar de winkel zou kreeg ik onverwacht een vriendin op visite. En na het eten is alleen de supermarkt nog open en die hebben hier niet van die snoepjes. Gelukkig lag er nog wel een doos Merci-chocolaatjes (of eigenlijk liggen er hier 4 van die dozen......einde schooljaar cadeautjes van de kids). 

Gaan jullie ook bij Monique kijken? Zij heeft er ook weer iets heel moois van gemaakt!

In mijn vorige post schreef ik al dat ik een middagje naar het wad ben geweest afgelopen week. Daar heb ik natuurlijk foto's gemaakt. 3 daarvan passen wel bij de cadeau-kaart hierboven:




Bij de Punt van Reide in Groningen (Termunten) staat op de Waddendijk een zeehondenkijkwand. Prachtig om te zien en zeker een aanrader om eens te gaan kijken als je in de buurt bent!

12 opmerkingen:

  1. Dat zijn heel leuke cadeaukaarten met een bijpassend kaartje, erg leuk gedaan.
    En mooie bijpassende foto's. Wij liepen een paar jaar terug in Denemarken over het strand waar ook zeehondjes lagen, daar kon je ze gewoon aanraken, maar datdoe je natuurlijk niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je het allemaal ontzettend mooi gemaakt. Die zeehonden foto’s zijn ook zo leuk. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig deze leuke cadeautasjes met bijpassende kaartje! Wat een mooie foto's heb je gemaakt van de zeehonden op het wad.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke cadeau kaartjes leuk met het strand thema met al de leuk diertjes gezellig bij elkaar wat een mooie foto's van wad heb je gemaakt altijd een leuk gezicht met de zeehonden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! En wat een prachtige natuurfoto's. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou jij geniet zo te lezen ook goed van je vakantie.
    Heerlijk hè, even afstand nemen en niks doen waar je geen zin in hebt.
    Ik heb even de berichtjes terug gelezen, je hebt leuke kaarten gemaakt.
    Die met de koala is leuk, de kleurtjes zijn zo lief, echt zomers.
    Deze kaart/kadootjes zijn ook leuk en zomers.
    Die passen mooi bij de foto's van het wad (Mijn man en ik zijn echt verliefd op het wad!)
    Geniet ze deze weken, je hebt het verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja dat was ook leuk geweest, die blauwe dolfijnen. Toch twee hele leuke cadeaukaarten met een bijpassende kaart bij de laatste. Wat zijn die zeehonden leuk, het lijkt wel of ze voor jou poseren hihi. Toffe foto's Henriët.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat had wel heel erg geplakt denk ik, die dolfijnen, hoewel ze natuurlijk wel heel leuk bij het thema en de kleur passen. En wat moet jij met al die merci, he? Goed opgelost zo.
    Zal zeker gezellig zijn geweest. Al een nieuwe date gepland ook?
    Mooie foto's heb je gemaakt. Heel leuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig dat jullie zo leuk geknutseld hebben. een leuke kaart met de merci erin. Het kleine kaartje is ook erg mooi. Ik kreeg twee weken terug van mijn broer ook van dit soort foto’s de zeehonden, liggen er heerlijk.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een toffe kaarten Henriët!! En gezellig zo'n knutseldate. Samen knutselen is gewoon heel gezellig.
    En super om zo een middagje zeehonden te gaan kijken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kado kaarten en een leuk bij kaartje!
    Ook je foto's van de zeehonden zijn super. Mooi zo van dichtbij. De tip bij Groningen ga ik onthouden:) ik ben gek op fotograferen vandaar, dank je wel!
    Ga even bij Monique kijken, hop ben weer weg.
    Geniet van je vrije tijd,liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och, ik heb helemaal niet gereageerd. Ik dacht van wel. Maar ze zijn echt prachtig. En in het echt nog veel mooier!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen