vrijdag 1 mei 2020

Uitslag Blog-Candy

Hallo allemaal
Het is 1 mei dus tijd voor de uitslag van mijn Blog-Candy. Allereerst wil ik iedereen bedanken die mij een kaart heeft gestuurd. Wat was het iedere keer leuk om te zien wat de postbode bracht (of niet....) en wat leek het gezellig op de vensterbank.


Hier zie je alle kaarten gezellig bij elkaar staan. Voor de foto even mee naar onze blokhut genomen....
Jongste zoon heeft de winnaars gekozen. Hij is bij ons thuis altijd degene die het meest kritisch is op mijn kaartjes. Allereerst koos hij de kaartjes voor de prijsjes die ik had laten zien. Maar ik had al ergens genoemd dat ik nog een verrassing in petto had en dat zijn wel 3 extra prijsjes!! Dus na de winnaars van de officiële prijsjes koos hij nog 2 kaarten die hij heel mooi vond en de laatste kaarten kregen allemaal een nummer. Ik moest een getal noemen en die kaart krijgt de laatste prijs.

Maar genoeg gekletst....nu de uitslag:
Winnaars van  de slippers en zonnebril zijn Annemarie en Merit.
De cupcakes gaan naar Rosina.
De eerste extra prijs gaat naar Marinda.
De tweede extra prijs gaat naar Eri
En de random prijs is voor Jantine.

Gefeliciteerd allemaal! De prijsjes komen zo snel mogelijk jullie kant op.

14 opmerkingen:

  1. Alle winnaars gefeliciteerd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Liefde is altijd mooi als je met de ware persoon, jij en ware minnaar. Ik ben Mayruris Camplelo Mijn vriendje heeft brak met mij en ik was eenzaam, dus ik was gericht op een zeer vriendelijke en grote spell caster Dr ADELEKE die me hielp om terug te brengen mijn minnaar naar mij en hij vroeg me voor 340 euro voor de items die nodig zijn voor de spreuk en vandaag ben ik met hem nu en we zijn gelukkig samen. Ik ben erg dankbaar voor wat je hebt gedaan voor mij Dr ADELEKE u e-mail hem aoba5019@gmail.com of Whatsapp me via +27740386124.

      Verwijderen
  2. Wat kreeg jij veel kaartjes.
    Dat is toch gewoon en klein feestje op zich?!
    Ik heb mijn kaartjes, gekregen toen ik 50 werd, 10 Maart (!!!!!) ook nog steeds in de kamer staan en hangen.
    Geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig, Henriët, al die kaartjes. En wat een bofferd ben ik dat ik zomaar in de extra prijs val! Leuk, heb ik binnenkort ook gezellige post :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh wat leuk, bedank je zoon maar voor het uitkiezen...
    Wat zijn we er blij mee, deze mal hebben we nog niet in ons bezit.

    We kijken uit naar de gezellig post!!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige collectie kaarten heb je gekregen Henriët, geniet er maar van! Wat een verrassing dat ik ook in de prijzen val, daar had ik nu echt niet op gerekend, maar het is wel heel erg leuk! Krijg ik onverwacht ook gezellige post! Tof!
    Groetjes, Eri
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Henriët! Ik ben blij met de extra prijs, ik laat me graag verrassen! En het zijn stuk voor stuk allemaal mooie kaarten.
    Liefs Marinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij linken zowel mijn naam als die van Eri naar mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip. Ik heb het aangepast.
      Groetjes van Henriët

      Verwijderen
  8. Wat heb je leuke kaartjes gekregen Henriet!
    Alle winnaars van harte gefeliciteerd en Henriet bedankt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaartje gekregen Henriët! Alle winnaars proficiat.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaartjes heb je gekregen Henriette...zulke mooie kunstwerkjes allemaal...Daar kan je nog een heel tijdje van genieten...
    En leuk dat je zoontje mijn kaartje er uit heeft gekozen...ik ben er super blij mee...dank je wel...
    ook de andere winnaars gefeliciteerd...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig al die kaartjes bij elkaar! Gelukkig is mijn kaartje nog aangekomen. Dames gefeliciteerd met jullie prijsjes en Henriët bedankt voor de leuke actie! Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liefde is altijd mooi als je met de ware persoon, jij en ware minnaar. Ik ben Mayruris Camplelo Mijn vriendje heeft brak met mij en ik was eenzaam, dus ik was gericht op een zeer vriendelijke en grote spell caster Dr ADELEKE die me hielp om terug te brengen mijn minnaar naar mij en hij vroeg me voor 340 euro voor de items die nodig zijn voor de spreuk en vandaag ben ik met hem nu en we zijn gelukkig samen. Ik ben erg dankbaar voor wat je hebt gedaan voor mij Dr ADELEKE u e-mail hem aoba5019@gmail.com of Whatsapp me via +27740386124.

    BeantwoordenVerwijderen