dinsdag 4 februari 2020

50 jaar getrouwd

Overmorgen zijn een oom (tweelingbroer van mijn vader) en tante van mij 50 jaar getrouwd. Dat verdient natuurlijk een mooie kaart!


Ik heb de party-numbers van Marianne Design omgetrokken op goud papier en uitgeknipt. Deze heb ik een stukje over elkaar heen geplakt en versierd met hun namen, een uilenpaartje, nog een keer het getal 50 en hartjes.

Met deze kaart doe ik mee met de challenge van het 4 Season Challenge Blog waar ze een kaart voor een jubileum willen zien. Aanleiding voor deze challenge is de 50e verjaardag van Nelly. Alvast gefeliciteerd!

Nu duik ik weer verder in de papieren. Ben mijn groepen aan het analyseren wat betreft de methode-toetsen en de Cito-toetsen. En daar moet dan per vak een groepsanalyse van gemaakt worden. Ben net klaar met groep 5 (ben begonnen om 13.00 uur en zonder pauze tot 16.10 mee bezig geweest)  en moet nu groep 6 nog. Dit is 1 van de redenen dat ik afgelopen week heb gestaakt. Want hoe moet ik dit op school doen na een gewone werkdag als mijn nakijkwerk en voorbereiding klaar is? En dan heb ik een kleine klas maar als je een groep van 30 hebt ben je nog langer bezig. En doe ik nog iets met al dat papierwerk als het eenmaal klaar is? Ik niet......heb ook zonder al die analyses een goed beeld van mijn groep. Dus ja, daar kan volgens mij een stuk werkdruk weg genomen worden.

9 opmerkingen:

  1. Leuk om de kaart in cijfer vorm te maken.
    En in het goud, past mooi, extra feestelijk!!
    Leuk ook om de namen met slingers op de kaart te plakken.
    Hier en daar wat hartjes maken het helemaal af.
    Mijn schoonzus is ook juf, ik snap steeds meer wat jullie bedoelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke persoonlijke "50" heb je voor je Oom en Tante gemaakt. Heel gaaf met die namenslinger!
    Veel succes met al je papierwerk, ik hoop voor al het onderwijzend personeel dat er wat veranderd, en dan ten goede!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Henriet....inderdaad heel erg leuk met de naamslinger.
    Wat jij vertelt hoor ik ook van mijn kinderen en schoon kinderen.
    3 van de 6 zitten in het onderwijs.
    Succes en knap dat je zo'n mooi kaartje hebt gemaakt tussendoor,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is helemaal super! Die zal in de smaak vallen. EN leuk dat je je weer even jarig voelde...
    Ja, die papierwinkel en rompslomp. Het is ook 1 van de redenen dat ik het basisonderwijs uit ben gegaan. Als je een kind bij de kleuters binnenkreeg kon je vaak na een maand al een (voorlopig)schooladvies geven. Je weet zo welk kind later VWO zal doen en welk kind niet....Op het MBO had je weer andere papierzaken.
    Het kan echt veel efficienter. Nederland is en beetje doorgeslagen denk ik in alles vast leggen (in de zorg ook, maar daar heb ik persoonlijk niet zoveel last van)
    Heel veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, feestelijke kaart met de leuke uiltjes, al die papieren rompslomp maakt het er niet gemakkelijker op, succes er mee
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke feestelijke kaart Henriët. Gaaf die grote cijfers.
    Sterkte met de papierhandel, volgens mij wordt Nederland zowat bedolven onder administratieve rompslomp.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gave kaart, leuk model en heel persoonlijk!
    Tof dat je meedoet met onze jubileum-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige jubileum kaart heb je gemaakt.

    Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We bieden leningen aan alle individuen die projecten hebben maar financiering nodig hebben voor de oprichting. Onze aanbiedingen zijn van een bedrag van 3.000 EUR tot 10.000.000 EUR
    -------------------------------------
    * Financieel
    * Hypotheeklening
    * Investeringslening
    * Autolening
    * Consolidatieschuld.
    * Kredietlijn
    * Tweede hypotheek
    * Terugkoop van krediet
    * Persoonlijke lening

    Contacteer ons:
    E-mail: Axabanquebelge@outlook.fr
    Whatsapp-nummer: +33780725269
    Web Site: Www.axabanque.fr

    BeantwoordenVerwijderen