donderdag 31 oktober 2019

Marianne Design - Challenge 235

Na alle prachtige herfstkaarten met dieren gaan we op het Marianne Design Challenge Blog nu verder met een heel ander onderwerp: Gerlinde heeft namelijk gekozen voor het thema LIEFDE!


Omdat ik verliefd ben op de vosjes van Eline heb ik daar een liefdeskaart mee gemaakt.
Ik matte grijs dp met witte stipje op rozen en daarop plakte ik schuin twee stukken roze dp. Tussen deze 2 stukken kwam een zilveren doily. Een roze en een grijs vosje, een tekststempel en nog wat zilveren hartjes maken de kaart compleet.

Gebruikte materialen:
PB7057: Pretty papers bloc Snowflake kisses
LR0185: snowflake doily
COL1474: Eline's vos
CS0974: stempel bruid en bruidegom

Ik hoop dat wij jullie met onze voorbeeldkaarten weer weten te inspireren en dat jullie weer allemaal meedoen met deze leuke challenge. Je kunt meedoen tot en met 13 november. 14 november maken we de uitslag bekend en zijn we er weer met een nieuwe challenge.

9 opmerkingen:

  1. Wat schattig! En zo'n lieve kleuren! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje, liefde spat eraf.

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leukerd met die vosjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk stelletje Henriet.! Leuk om eentje roze te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo schattig.
    Dit vossen echtpaar is echt in love zo te zien.
    Mooi, dat roze bij het grijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel leuk zeg! Die verliefde vosjes... Ik hoop mee te doen. Op een of andere manier gaan die twee weken van MD en DCL altijd heel snel voorbij. Slaat nergens op, weet ik ook wel, maar soms voelt dat zo. En de uitdaging is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een vosjesliefdeskaart, wat origineel! Die beestjes zijn ook supercute zo, zeker in deze tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief paartje. Mooie kaart Henriët in lieve kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief kaart Henriet, leuk dat je de vosjes roze en grijs hebt gemaakt, ik hou ervan
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen